Erfaren supporttekniker till marknadsledande bolag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-09-15

Företaget
Vi söker en supporttekniker till ett företag som utvecklar innovativa IT-lösningar. Företaget ingår i en börsnoterad IT-koncern som driver, utvecklar och förvärvar IT-bolag. De erbjuder bland annat en e-tjänsteplattform och ett kommunikationsverktyg. E-tjänsteplattformen är utvecklat tillsammans med deras kunder och är marknadsledande inom dess område.

I rollen som supporttekniker kommer du tillhöra förvaltningsteamet och ge support i företagets egenutvecklade e-tjänsteplattform. Du har mycket kundkontakt och ärendena kommer främst in via mail och ärendehanteringssystemet. Arbetet innebär såväl first som second line support. I arbetsuppgifterna ingår att felsöka i kod och utredningsarbete för att ta reda på vad som inträffat i kundens miljö. Du kan dessutom komma att arbeta med mindre förändringar i produkterna.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker kommer du tillhöra förvaltningsteamet och ge support i företagets egenutvecklade e-tjänsteplattform. Du har mycket kundkontakt och ärendena kommer främst in via mail och ärendehanteringssystemet. Arbetet innebär såväl first som second line support. I arbetsuppgifterna ingår att felsöka i kod och utredningsarbete för att ta reda på vad som inträffat i kundens miljö. Du kan dessutom komma att arbeta med mindre förändringar i produkterna.

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av support/helpdesk/serviedesk
• Kunskap i Python, VPN och SQL server
• Erfarenhet av Activce Directory
• Erfarenhet av e-tjänster (meriterande)
• Grundläggande felsökningsförmåga i .Net
• Flytande kunskaper i svenska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som trivs med högt tempo och som är stresstålig. Du är social, kundorienterad och vill arbeta i en dynamisk och snabbväxande miljö. Vidare brinner du för problemlösning och ser nya utmaningar som något positivt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Support, helpdesk, VPN, SQL, Python, Active Directory, .Net, e-tjänster

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oscar Ohlsén 08-40024050 oscar.ohlsen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1997888

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: