Erfaren Säljkoordinator - Konsultuppdrag

Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
2012-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren Säljkoordinator - Konsultuppdrag" (publicerad 2012-03-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Wise Professionals bemanningsverksamhet fortsätter att växa. Till en av våra uppdragsgivare verksamma inom Kabel-TV söker vi en Säljkoordinator. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och tills vidare. Företaget är placerat centralt i Stockholm. 

Ditt ansvarsområde

Du kommer att ingå i ett team och rapportera till försäljningschefen. I rollen som Säljkoordinator kommer du att vara ett säljstöd till säljare och Head of Sales. Du kommer att supportera Account Managers med bland annat avtal, offerter och ta ut rapporter samt uppdatera kundsystem och se till att information om nya och befintliga kunder är uppdaterat. Du arbetar nära kundservice gällande förändringar kring nytillkomna och tappade kunder. Du kommer även att ha kontakt med övriga avdelningar så som Kundservice, teknik, ekonomi, administration och sälj kring olika säljrelaterade frågor

Du fungerar som ett administrativt stöd och är behjälplig med att skriva avtal till säljarna efter underlag. Du kommer även att via telefon och mail ha en del kontakter med befintliga kunder varav det är viktigt att du trivs i en roll med kundkontakter.

Publiceringsdatum
2012-02-03

Bakgrund
Du har gymansiekompetens eller motsvarande i grunden och har några års erfarenhet av en liknande roll som säljkoordinator, säljadministratör eller backoffice-tjänst. Har du erfarenhet av att vara leamleader eller ser detta som ditt nästa steg är detta en merit. För att lyckas i rollen är det viktigt att du trivs med en administrativ roll och gillar att arbeta med hela kedjan från att göra offertunderlag till att arkivera inkomna avtal. Du känner dig väl förtrogen med Officepaketet och har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system.

Som person ska du vara driven, självgående och trivas i en roll där du får ta egna initiativ. Det är viktigt att du gillar ordnig och reda och trivs att arbeta strukturerat samt har förmågan att sätta dig in i komplexa frågor. Du besitter en god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift.

Du erbjuds

Bra villkor och möjlighet att påverka din egen utveckling hos Wise spännande kundföretag. Wise Professionals är ett auktoriserat bemanningsföretag. För mer information angående den här tjänsten, kontakta ansvarig konsultchef Camilla Wikland på 08-6428679 alt. Marie Jansson på 08-555 290 35.

Urval kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Jobbnummer
1147840

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: