Erfaren projektadministratör till Södertälje!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Är du en strukturerad person som klarar av att arbeta under tidspress och har erfarenhet av arbete som projektadministratör? Då har vi på Adecco Office&HR uppdraget för dig med start omgående hos vår kund i Södertälje!
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som projektadministratör kommer dina huvudsakligga uppgifter att bestå utav att samverka mellan front- och backoffice, etablering av lokaler, ansvar för mötesplanering och bokningar samt protokollförande. Vidare så kommer du att ansvara för reseplanering, bokningar och hanteringar av visum för utlandsresor. Du kommer dessutom att ansvara för behörighetsadministration och dokumentstrukturer. Din tjänst kommer även bestå av deltagande i mindre projekt och förbättringsaktiviteter samt bidrag till kommunikations- och planeringsaktiviteter
Vem trivs här?
För att trivas i rollen söker vi dig som är ansvarstagande, strukturerad och som ser en utmaning i att jobba i en prestigelös miljö med högt i tak. Du har även lätt för samarbete, är serviceinriktad och har en god organisationsförmåga. Vidare så har du erfarenhet av att ha jobbat med projektplanering och uppföljning både avseende metod och verktyg.
Vi söker dig som trivs med att vara spindeln i nätet och som är driven inom kommunikation. För att trivas i rollen söker vi dig som har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och kommer att tillsättas omgående. Uppdraget förväntas pågå i tre månader. Arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt! Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-12-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-21
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagdalena Krysiak
Magdalena.Krysiak@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2590195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.