Erfaren kontorsadministratör till tjänsteföretag
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-02-20FöretagetFöretaget startade 1995 och har sedan dess levererat tjänster och lösningar till områden inom detaljhandeln. Kontoret är beläget i fina lokaler i södra stockholm. Företaget sköter utredningsverksamhet samt utbildningar inom handelssektorn. De arbetar med övergripande projekt, men erbjuder även sina kunder punktinsatser vid akuta behov. Kunderna är allt från stora till små, många av kunderna har de haft under en lång tid. De har fortlöpande utbildning på sina anställda och tillhandahåller den personal och utrustning som varje uppdrag kräver. Företaget har som målsättning att ge marknaden högsta tänkbara kvalité på sin tjänster och lösningar inom detaljhandeln.
Om tjänstenHero söker en kommunikativ och driven kontorsadministratör. Du kommer att tillhöra en kontorsavdelning som består av 2 personer. Som kontorsadministratör har du ansvar för allmänna kontorsuppgifter.
Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Enklare bokföring
• Kontering och betalning av fakturor
• Registrering av följesedlar
• Löneadministration
• Skriva rapporter
• Personalhandböcker till kunder
• Skriva ut utbildningsbevis
Möjligheter
Du kommer att få arbeta i en spännande verksamhet med öppet klimat, goda värderingar och stadig tillväxt. För rätt person med intresse finns det möjlighet att hjälpa till med mer och bredda kunskaperna inom administration.
KompetenserVi söker dig med gymnasialutbildning med några års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du arbetat i SPCS tidigare och du har även grundläggande kunskaper i Officepaketet. Då du kommer ha mycket kontakt med kollegor internt och externt så ser vi gärna att du talar och skriver svenska flytande.
Personliga krav
Arbetet kräver att du är en noggrann person med hög integritet och ansvarskänsla. Vidare är du driven, social och har skinn på näsan.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på 70% under kontorstider och tillträde sker 1 maj. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero med goda möjligheter att bli överrekryterad. Ansökningar behandlas löpande.
Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=395Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
70% under kontorstider och tillträde sker 1 maj. Tillvidareanställning som konsult hos Hero AB.
ErsättningFast lön
Tillvidareanställd som konsult hos Hero AB.
KontaktMarielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1785805
Observera att sista ansökningsdag har passerat.