Erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra sökes!
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för kunds räkning en erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Vår kund är ett stort, globalt företag med fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm. Uppdraget kommer att vara på heltid i ett år, eventuell möjlighet till förlängning finns. Du kommer att arbeta som inhyrd via Placera Personal.
Tjänsten
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i januari och beräknas pågå i ett år. Övergripande ansvarsområde innebär att arbeta med leverantörsreskontran i stora flöden. Du kommer att arbeta med hela processen rörande flödet.
Publiceringsdatum2014-12-18Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer att vara att arbeta med hela processen inom leverantörsreskontra berörande stora flöden. Arbetsuppgifter som manuella utbetalningar och bokslutsavstämningar mot balanskonton tillkommer.
• Arbeta med hela processen berörande leverantörsreskontran
• Arbeta i stora flöden
• Hantera manuella utbetalningar
• Bokslutsavstämningar mot balanskonton
• Rapportering KPI/statistik
• 2nd line support
KvalifikationerVi söker dig som:
• Har gymnasial utbildning inom ekonomi
• Minst 2-3 års erfarenhet inom leverantörsreskontra
• Erfarenhet av bokslutsavstämningar
• God datorvana
Som person har du god samarbetsförmåga och bidrar till ett bra samarbetsklimat. Du tar ansvar och levererar i rätt tid. Vidare har du ett strukturerat arbetssätt och har förmågan att prioritera i kombination med ordning och reda. För dig är det viktigt att sätta kundens behov i fokus och du är angelägen om att skapa goda relationer både internt och externt.
Är du intresserad av tjänsten som ekonomiassistent? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!
Sökord. ekonomiassistent, leverantörsreskontra
Arbetstider och omfattningHeltid Heltid - kontorstider/ Inhyra ett år med eventuell möjlighet till förlängning.
ErsättningFast månadslön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-17
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Paulus 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2106894
Observera att sista ansökningsdag har passerat.