Erfaren ekonom till leverantörsreskontra
Kontorsfixarna Stockholm AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-03-04Om tjänstenVi söker för kunds räkning en erfaren ekonom för arbete med leverantörsreskontra. Tjänsten är på heltid, med start omgående och beräknas pågå i minst 6 månader med chans till förlängning. Viktigt i tjänsten är att du som söker ska kunna arbeta oavbrutet veckorna 29-34, detta pga. av att ordinarie personal är borta.
Om företagetVår kund är ett svenskt familjeföretag som finns etablerade på flera orter i Sverige samt utomlands. Tjänsten är placerad på deras kontor söder om Stockholm i fräscha ljusa lokaler.
Dina arbetsuppgifterPå ekonomiavdelningen arbetar 12 personer med olika ansvarsområden. Du kommer ensam vara ansvarig för hela företagets leverantörsreskontra där upp mot 40 000 fakturor hanteras varje år. Arbetet är automatiserat och scanningen av fakturorna är outsourcad.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att ensam ansvara för hela processen för leverantörsreskontra, gärna från ett större företag med en automatiserad leverantörsreskontra med många olika kostnadsställen. Du har goda kunskaper i Microsoft Office samt i det svenska språket, både i tal och i skrift. Vidare har du har lätt för att lära dig nya system och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Har du erfarenhet av arbete i Palette är det meriterande men inget krav.
Som ekonom är du noggrann och snabb utan att tumma på kvalitén. Du har ett strukturerat arbetssätt och är trygg och självgående i din roll. Du har förmågan att se helheten i det ekonomiska flödet och förstår vikten av att ge god service, både internt och externt. Vidare är du en nyfiken, glad, lösningsorienterad och lojal person.
Övrig informationDetta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos Kontorsfixarna, men arbetar hos vår kund. Start för tjänsten är omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vi kommer att arbeta löpande med tillsättningen, vilket förutsätter att du skickar in din ansökan snarast möjligt. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Theresa Almqvist, 08-663 99 00.
Lycka till och välkommen in med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1825
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTheresa Almqvist
FöretagKontorsfixarna Stockholm AB
AdressKontorsfixarna Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2190553
Observera att sista ansökningsdag har passerat.