Erfaren administratör till Internationellt företag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Har du flera års erfarenhet av arbete inom administration? Gärna ifrån ett internationellt bolag där du kommunicerat på engelska. Då har vi uppdraget för dig hos en internationell uppdragsgivare med plats i Uppsala.

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som administratör kommer du att ansvarar du för administrativ service till avdelningschefen och andra i organisationen. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera reseadministration, planering runt möten och aktiviteter samt ansvar för avdelningschefs kalender. Du kommer även att arbeta med administration i vår kunds egna dokumenthanteringssystem, distribution och arkivering av diverse dokument, ekonomi, fakturor och övriga administrativa kontorsgöromål. 

Vem trivs här?
Vi tror att du som söker har minst tre års erfarenhet av att ha arbetat som administratör, gärna inom ett internationellt bolag. Du är en serviceinriktad person med hög integritet. Som person är du strukturerad, samarbetsinriktad och har initiativförmåga. Du har lätt att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och ser möjligheter att effektivisera administrationen. Har du arbetat i serviceindustrin med administrativa arbetsuppgifter är detta starkt meriterande för tjänsten.

Vidare är dina datorkunskaper mycket goda och har du dessutom arbetat i affärssystem och dokumenthanteringssystem är detta tjänsten för dig. En stor del av kommunikationen kommer att ske på engelska och därför behöver du ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.

Då ingen dag är den andra lik är det viktigt att du flexibel och pragmatisk med förmåga att anpassa dig till nya förutsättningar och krav.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Möjlighet till anställning hos kunden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor ang tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Caroline Gimmerborn caroline.gimmerborn@adecco.se

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-03-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Caroline Gimmerborn Caroline.Gimmerborn@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Dragarbrunnsgatan 42

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2720788

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: