Erfaren Account Manager inom IT-lösningar

Office Management / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Malmö, Helsingborg, Göteborg, Lidköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi söker dig som vill arbeta med och drivs av att utveckla en befintlig kundstock, där du kommer att ingå i det team som arbetar med försäljning till just befintliga kunder. Utöver det kommer du att agera produktspecialist inom IT-lösningar när säljare från andra affärsområden behöver din expertis.

Publiceringsdatum
2017-12-28

Dina arbetsuppgifter
Som Account Manager hos oss tar du över en befintlig kundstock, där du förvaltar och utvecklar samarbetet med kunderna. Din roll innebär att:

• Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
• Agera produktspecialist och expert inom IT-lösningar gentemot kunder
• Utveckla och sprida mer kompetens inom området internt

På sikt kommer du ha möjlighet att certifieras inom alla våra affärsområden däribland Telefoni, Dokumenthantering, Facility Management och Videokonferens. Därmed kommer du självständigt kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning då vi har den bredaste produktportföljen i Sverige.

Med ett stort engagemang och skicklighet i kundbemötande och försäljning kan den här rollen ta dig till nya höjder i din karriär!

Erfarenhet och Personliga egenskaper
Denna roll är en möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din karriär och enbart arbeta med befintliga kunder. Därför söker vi dig som har minst tre års erfarenhet av B2B-sälj sedan tidigare. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.

Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket. Du ska ha en vinnarinställning och tänka långsiktigt i din försäljning. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ger upp och drivs av resultat. Tjänsten kräver körkort.

Vi erbjuder

• Grundlön Provision och bonussystem
• Goda utvecklingsmöjligheter med tydliga interna karriärvägar
• Säljresor och kickoffer

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta Per-Ola Nilsson, Sales Director, på 010-8585032.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Lundberg sara.lundberg@officemanagement.se

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Krusegatan 19
21225 Malmö

Kontorsadress
Krusegatan 19, Malmö

Jobbnummer
3878059

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: