Enhetschef Sirishof
Örebro kommun, Vård-och omsorgsförvaltning öster / Sjukvårdschefsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Örebro kommun, Vård-och omsorgsförvaltning öster i Örebro Inom Vård och Omsorg öster har vi ansvar för service, vård och omsorg till människor i ordinärt och särskilt boende inom vårt geografiska område. Förvaltningen har ca 1550 anställda. Av dessa är ca 45 personer chefer på olika nivåer. Du är direkt underställd en områdeschef. Du ingår i områdets ledningsgrupp och samarbetar med övriga tio enhetschefer inom området.
I arbetsuppgifterna ingår:
Att planera, organisera och utveckla verksamheten inom enheten, enskilt och i samarbete med övriga chefer inom området.
Personal- och ekonomiansvar för enheten.
Att bedriva arbetsmiljö- och personalarbete som bidrar till delaktighet och inflytande, ökad hälsa mm.
Kvalifikationskrav
Sociala omsorgsprogrammet eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. Väl vitsordad erfarenhet som ledare, gärna inom äldreomsorg. Viktigt att kunna uttrycka sig väl i tal och skrift. God förmåga till samverkan. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet
Publiceringsdatum2008-05-08Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare heltidsanställning med tillträde den 18 augusti
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-05-20
Välkommen med Din ansökan till:
Vård och Omsorg Öster
Box 346 00
701 35 Örebro
Ange följande referens när du ansöker: VOÖ 48/08-4
KontaktLena Thörnell, Enhetschef, 019-21 46 34
Kerstin Kellgren, Områdeschef, 019-21 31 97
Facklig kontaktVård förbundet, 019-16 41 80
FSA SACO, 019- 21 30 96
SK TF, 019- 21 11 93
FöretagÖrebro kommun, Vård-och omsorgsförvaltning öster
AdressÖrebro kommun, Vård-och omsorgsförvaltning öster
Box 346 00
70135 ÖREBRO
KontorsadressDrakenbergsgatan 1
Jobbnummer 215653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.