Engagerad och driven Administratör sökes!
Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Tycker du om att vara den sammanhållande länken? Ha varierande arbetsuppgifter, breda ansvarsområden och älskar du att ge den bästa servicen? Vi på Adecco ger dig som är administratör en möjlighet att utvecklas och få möjlighet att göra det du tycker om på ett stort internationellt företag!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du som administratör kommer i första hand att arbeta nära en eller flera chefer med bland annat mötesbokningar, resebokningar, arrangera interna och externa möten, protokollskrivning, viss arkivering och rese- och konferensservice. Du jobbar löpande med generell administration inklusive sälj och marknadssupport. Mycket kontakter internt och till del externt är en naturlig del av din vardag. Du kommer att kontinuerligt arbeta med fakturerings och orderläggningssystem i det dagliga arbetet.
Vem trivs här?
Du som har något eller några års erfarenhet av snarlika arbetsuppgifter och har en relevant utbildning (minst gymnasium) att luta dig mot kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Dina datorkunskaper är goda och du behärskar MS Office mycket väl. Har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift kommer du att känna igen dig i rollen. Som person är du positiv, flexibel och kontaktskapande. Har du stor personlig mognad och mycket god samarbetsförmåga, lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor kommer du att trivas som administratör.
Din goda förmåga att ge hög service kommer att komma väl till pass som administratör och din höga integritet och fingertoppkänsla gör att du når framgång. Har Du dessutom lätt att lära, är drivande och med en god kommunikationsförmåga kommer Du trivas i rollen. Du har även god numerisk och analytisk förmåga är självgående och har en stor arbetskapacitet.
Vad erbjuder Adecco dig?
Du blir anställd som konsult i Adecco. Uppdraget kommer att påbörjas mot slutet av sommaren och pågå under ca fem månader framåt, tjänsten är förlagd i Södertälje. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet för tjänsten som administratör sker löpande under ansökningstiden.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-05-22Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Jonsson 08-598 980 22
sandra.jonsson@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
Jobbnummer 1561523
Observera att sista ansökningsdag har passerat.