Engagerad Ekonomiassistent/administratör
Skandinavisk Kompetensservice AB / Ekonomiassistentjobb / Karlskrona
2025-03-03
Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skandinavisk Kompetensservice AB i Karlskrona,
Emmaboda,
Nybro,
Malmö,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi på Skandinavisk Kompetensservice arbetar med tekniska konsulttjänster och är nischade mot spetskompetens inom den landbaserade olje-, offshore- och subseamarknaden i Sverige, Norge och Nordsjön.
Vi har satsat stort på kvalitèt och personlig service och hos oss arbetar ett glatt gäng med fokus på sin yrkeskarriär.
Vi har trots ett ansträngt världsläge den senaste tiden ett ökat intresse för våra tjänster och söker därför en ny medarbetare med placering vid vårt huvudkontor utanför Karlskrona.
Arbetsområden/Arbetsuppgifter
Administration på vår ekonomiavdelning, administration på vår rekryteringsavdelning med arbetsuppgifter som till exempel:
Bokföring
Leverantörsreskontra
Arbeta med administration av rekryteringsärenden på internationell nivå.
Arkivering och databasarbete.
Telefonarbete.
Vem är det vi söker
Vi tror att vår nya medarbetare är en driven och samarbetsintresserad, flexibel individ med goda medmänskliga egenskaper och hög naturlig servicemedvetenhet..
Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift och tycker om att författa texter. Rör du dig bekvämt i det engelska språket är detta ett stort plus. Du bör ha ett brinnande intresse för andra människor och god analytisk förmåga. Den vi söker är ordningsam och tycker om att arbeta strukturerat. Administrativt stark med god baskunskap i dator och smartphone som verktyg.
Vi tror starkt på människors utvecklingspotential, med rätt engagemang och ett brinnande intresse för att lyckas finns stora möjligheter till framgång. För att kunna bli en vinnare inom vårt affärsområde krävs professionellt och affärsmässigt agerande med stor integritet, intresse för kunskapsutveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning. Den vi söker har inte nödvändigtvis rätt bakgrund men har rätt inställning till att lära och utvecklas.
För att vi skall komma att välja just DIG, krävs att du delar våra värderingar, är inspirerande, intresserad av vår verksamhet, målinriktad och pålitlig samt att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.
Bakgrund och kvalifikationer
Att du är administratör eller ekonom idag är ingen nödvändighet. Du bör däremot ha en gedigen social kompetens, ordningsförmåga och ett stort intresse för hur din framtid skall se ut.
Minimum medelgod användare av Microsoft Office, CRM-system, sociala medier och smartphone.
Språkkrav:
Svenska som modersmål, dvs flytande i tal och skrift med god uttryckningsförmåga
Engelska flytande i tal och skrift
Minimum gymnasiekompetens
Vilka är vi
Vi är ett litet företag med internationell affärsmiljö och vi som jobbar här har olika bakgrund men samma mål. Tillsammans skapar vi en trivsam atmosfär med högt i tak där alla är lika betydelsefulla för företaget.
Om rekryteringen
Urvalsprocessen sker löpande och vi kommer att bjuda in till intervju i närtid.
Rekryteringen avslutas så snart vi funnit vår nya medabetare.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-30
E-post:
petra@kompetensservice.com Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "administratör".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Skandinavisk Kompetensservice AB (org.nr 556895-6147)
Kvarnagården 107 (
visa karta)
373 38 HOLMSJÖ
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Petra Malving
petra@kompetensservice.com 0734331101 Jobbnummer 9196685