Engagerad administratör

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en administratör ända ut i fingertopparna och brinner för att skapa ordning och struktur omkring dig? Tycker du att det är roligt att ha mycket kontakter både med dina medarbetare men även med externa leverantörer? Är du riktigt grym på engelska? Då kanske det är dig vi letar efter!

Publiceringsdatum
2013-01-31

Beskrivning
Perido söker efter en administratör till en av våra kunder. Tjänsten är placerad i Stockholm med lokaler i utkanten av innerstaden.

Som administratör ansvarar du för att vår kunds leverantörsregister är uppdaterat, vilket bland annat innebär att du lägger in nya leverantörer och produkter som köps in. Självklart tycker du att det är kul att fixa och ordna i registersystem, informationen är enkel att hitta och dina medarbetare får lätt en överskådlig bild av hur det fungerar. I din kontakt med de andra på arbetsplatsen är du lyhörd och kan snabbt snappa upp synpunkter och funderingar kring systemet för att göra det så användarvänligt som möjligt. Vill de beställa in ytterligare kontorsmaterial eller ha fler alternativ att välja mellan är det upp till dig att detta ska vara lätt att förstå i systemet. Informationen ska vara tydlig och finnas på rätt plats, dessutom ska beställningarna vara kopplade till rätt avdelning så att debiteringen och lagersaldot blir korrekt. I denna tjänst kommer du att ha mycket kontakt med leverantörer där engelska är det huvudsakliga språket och dessutom använda dig av engelskspråkiga system. Det är med andra ord viktigt att du kan kommunicera problemfritt på engelska, även när det gäller tekniska termer.

Du som är lite nyfiken på detta uppdrag är en ordningsam person som är administratör ända ut i fingertopparna. Givetvis är du social och bra på att hantera olika typer av personligheter, eftersom du här kommer att ha kontakt med internt anställda samt externa leverantörer. Har du dessutom lätt för att lära sig hur system och nya datorprogram fungerar är det givetvis ett stort plus. Är det här en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasiekompetens
• Några års erfarenhet av administrativt arbete
• Meriterande om du arbetat med service, exempelvis kundtjänst
• God datorvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Kontaktuppgifter för detta jobb
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Tillträde så snart som möjligt. Uppdragstid t.o.m. årsskiftet, möjlighet till förlängning

Ersättning
Fast lön
Månadslön.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se , urvalet sker löpande
Ange följande referens när du ansöker: 8360DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
1453972

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: