Elgiganten Mora söker ansvarig service/lager 85%

Elgiganten AB / Butikssäljarjobb / Mora
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Mora, Orsa, Rättvik, Älvdalen, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Elgiganten AB i Mora, Falun, Borlänge, Ludvika, Bollnäs eller i hela Sverige

En arbetsplats att utvecklas på och vara stolt över

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Elgiganten har i dag närmare 3 800 anställda och 177 Phonehouse butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.
Som arbetsgivare arbetar vi ständigt för att alla medarbetare ska känna sig sedda, erbjudas utvecklingsmöjligheter och vara en del i vår gemenskap. Vi värdesätter utveckling högt och det finns stora möjligheter att utvecklas och klättra internt om viljan och engagemanget finns. Bigbox Supportansvarig

Är du teknikintresserad, målinriktad och utåtriktad kundvårdare - då har du det mesta av vad som krävs för att kunna göra ett fantastiskt arbete som Supportansvarig!

I det dagliga arbetet möter du våra kunder för att avhjälpa och supportera i dagens teknik. Din främsta uppgift är att möta våra kunder och ge dem rätt support för just deras behov. Du kan anpassa ditt tekniska kunnande och förklara utifrån kundens kunskap.

Du ingår i varuhusets driftledningsgrupp, du som teamledare är den som leder och fördelar det dagliga arbetet samt utvärderar och utvecklar medarbetarnas personliga prestationer inom ditt område och vi ser därför att du brinner för ett aktivt ledarskap.

Som Supportansvarig är du trovärdig och ärlig så kunden känner sig säker att lämna in sin produkt. Med din kunskap säkerställer du att ditt team är kompetenta inom vårt tjänsteutbud och följer rutiner i det dagliga arbetet. Syftet är att tillhandahålla tjänster och service som underlättar för kunderna i deras utveckling av det digitala hemmet. Du ansvarar för att ditt team når uppsatta mål och arbetar utifrån koncernens värderingar.

Publiceringsdatum
2024-03-26

Dina arbetsuppgifter
Fokus ska ligga på kunderna, för att det ska ske måste tiden effektiviseras. Ordningssinne och självständighet gör att du enkelt löser utmaningar. Här gäller det att hitta bemötandet som berör!

• Rapportera teamets resultat
• Utveckla och motivera medarbetare
• Utbilda i tjänsteutbud
• Hantering av kunddata

Ansvarsområden:

För att lyckas i tjänsten som Supportansvarig brinner du för teknik och gillar att lösa problem med kunden i fokus. Du är ambitiös, strukturerad och utgår alltid ifrån kundens bästa. Du fördelar arbetsuppgifterna, motiverar och coachar alla i teamet och genom att du är en god kollega hjälper du medarbetarna runt omkring dig att utvecklas.

Fördelar arbetsuppgifter till ditt team

• Coachar ditt team mot utveckling
• Säkerställer att individuellt/gemensamt uppsatta mål uppnås
• Säkerställer att utförandet av tjänsterna följer uppsatta riktlinjer
• Datasäkerhet

Vi söker en Supportansvarig som..

• Visar stort engagemang och har uthållighet
• Är strukturerad, resultatorienterad, ansvarstagande och driven
• Är tydlig och kommunicerar väl samt verksamhetsnära

Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.

Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.

Elgiganten erbjuder

• Avtalsenlig lön och pension
• Förmåner inom friskvård och personalköp
• Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
• Goda karriärmöjligheter

På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.

Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Petter på Storemanager.mora@giganten.se.

Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.

Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.

Så ansöker du
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

Ersättning
Enligt kollektivavtal handels

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Elgiganten AB (org.nr 556471-4474), https://www.elgiganten.se/

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
8569516

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Elgiganten AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Elgiganten AB: