Ekonomiintresserad orderadministratör

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Mölndal
2019-12-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiintresserad orderadministratör " (publicerad 2020-01-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Kungälv, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-12-19

Om tjänsten
Är du en strukturerad administratör som vill arbeta med lättare ekonomi? Är du en prestigelös person som gillar att hjälpa till där det behövs? Har du en god initiativförmåga och rycker in där det behövs? Vi söker dig som vil ha en kombinerad roll ekonomi/administration/reception.

Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Vår kund har sitt kontor i Mölndal.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemanningsföretag. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Dina arbetsuppgifter
Nu har du chansen att arbeta på ett bolag med ett härligt gäng och högt i tak. Du kommer bli en del av ett tight team på ekonomiavdelningen, där dina främsta arbetsuppgifter är orderhantering och kund- och leverantörsreskontran för vårt svenska och norska bolag. Du erbjuds en bred roll, där vanliga arbetsuppgifter är ordermottagning, ankommande leverantörsfakturor, fakturering, inbetalningar, påminnelsehantering, behjälplig vid månads- och årsbokslut samt andra administrativa kontorsuppgifter. Tjänsten innebär daglig kontakt med både kollegor, kunder och leverantörer. I rollen ingår det även att vara kontorsansvarig, öppna dörren för nya besökare, svara på telefonen samt köpa in kontorsmaterial.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är gymnasieekonom eller som har motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenheter. Som person är du noggrann, strukturerad och har en god samarbetsförmåga.

Företaget kommer under 2020 in i en digitaliseringsfas, vilket innebär att du också kommer att vara involverad i förbättrings- och utvecklingsarbete.

Vi ser gärna att du är van vid Excel. Har du erfarenhet av att jobba i ett större ekonomi-/affärssystem är det meriterande. Svenska språket hanterar du obehindrat i tal såväl som skrift. Du behöver även vara trygg med engelska då kunderna finns över hela världen.

Övrig information
Låter detta som någonting för dig? Skicka in din ansökan direkt!

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4029".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
5012647

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: