Ekonomiassistent/utbildningsadministratör, deltid 80%

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2014-12-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/utbildningsadministratör, deltid 80%" (publicerad 2015-01-14) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi en kunnig ekonomiassistent på 80% som även är duktig på administration. Uppdraget ska påbörjas 7 januari och kan på sikt bli en anställning direkt hos kunden. Arbetsplatsen är på Södermalm i Stockholm.
Under uppdragsperioden kommer du att vara ledig när skolan har uppehåll för lov vilket innebär att du måste kunna vara tjänstledig utan lön vissa perioder då ledigheten överstiger intjänad semester.

Som konsult i Avanzera har du fast månadslön oberoende av hur många arbetsdagar månaden innehåller. Lön utbetalas innevarande månad.

Publiceringsdatum
2014-12-15

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta över ett brett område med både ekonomi, utbildningsadministration och assistentuppgifter. Tyngdpunkten är ekonomi.

Exempel på arbetsuppgifter:
Ekonomi
• Leverantörsreskontra, kontera, scanna, bokföra betalningar.
• Kundreskontra, fakturera, bokföra inbetalningar, påminnelser, krav, avbetalningsplaner.
• Bokföring, avstämningar, periodisering, kontantkassa.
• Skatt, moms
• Viss löneberedning

Utbildningsadministration
• Administrera intresseanmälningar gällande kurser
• Annonsering
• Boka lokaler
• Boka catering
• Beställa kursmaterial, kopiera, maila, scanna
• Assistera lärare med administration
• Sammanställa enkätsvar

Assistentuppgifter
• Posthantering
• Tillsyn av kopieringsmaskin, fylla på papper, kopiera
• Beställa kontorsmaterial
• Arkivering
• Telefon, telefonsvarare, mail

Bakgrund
Vi ser gärna att du har arbetat med administration och har du erfarenhet från utbildningsadministration är det en fördel men ej krav. Du har arbetat som ekonomiassistent tidigare och har god förståelse för det ekonomiska flödet.

Som person är du flexibel och serviceminded. Du trivs i det mindre företaget och är van att ta ett stort ansvar för helheten och rycka in där det behövs.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 454
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Stenfeldt

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2102225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: