Ekonomiassistent, Trio Enterprise

Trio / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Trio i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Om Trio Enterprise AB - part of Enghouse Interactive - Trio Enterprise har mer än 25 års erfarenhet av att utveckla och leverera plattformsoberoende programvara och system för företagstelefoni. Trio Enterprise arbetar med integrerad telefoni och avancerad samtals- och meddelandehantering, samt lösningar för kundtjänstsystem som levereras på en och samma kommunikationsplattform. Trio Enterprise är en del av Enghouse Interactive, en global organisation som levererar flexibla och skalbara lösningar som tillgodoser alla behov kring kommunikation genom hela företaget, så som: Contact Center-lösningar, telefonist applikationer, IVR, självbetjänings tjänster, inspelning och verktyg för kvalitetsstyrning (Quality Management). För mer information, besök www.trio.se eller www.enghouseinteractive.com

Vi söker en ambitiös junior till vårt ekonomiteam i Stockholm.

I Stockholm finns totalt 51 medarbetare varav tre på ekonomiavdelningen.

Som ekonomiassistent bidrar du till att öka effektiviteten inom ekonomifunktionenså att vi uppnår vår lönsamhet och tillväxtmål.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifterär orderregistrering och fakturering.

I det ingår huvudsakligen, Intäktsredovisning - avstämningar, kontroll av underlag, filöverföringar till redovisningssystem, assistera vid bokslut och ad hoc uppgifter för att stötta ekonomifunktionen. Du kommer också att vara back up för kollegor inom gruppen. Du ser till att intäktsredovisningen följer företagets policy och rutiner.

Vem är du?
Du är minst gymnasieekonom och har minst ett års erfarenhet av liknande arbete på en ekonomiavdelning. Du har en förståelse för kundfodringar, kreditkontroll och allmän redovisning. Du är metodisk, uppmärksam på detaljer och har förmåga att bearbeta stora mängder transaktioner. Du har även en förmåga att organisera, prioritera och att arbeta under press.

Du är utåtriktad, flexibel, analytisk och noggrann, samt van vid att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter.

Du har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar såväl det svenska och engelska språket muntligt som skriftligt.

Tjänsten är en tillsvidare anställning. Du kommer att vara placerad på Trios kontor i Stockholm. 

Är du rätt person kan vi erbjuda dig ett utvecklande och roligt arbete i en internationell koncern. Du blir en del av ett kompetent team som präglas av prestigelöshet och högt i tak.  

I detta uppdrag samarbetar vi med HRM Affärsutveckling AB.

För mer information, vänligen kontakta Jane Mottet Age på HRM Affärsutveckling, på 08-556 088 75.

För att ansöka, klicka på länken nedan och följ vidare instruktioner. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer kommer att ske löpande. tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Publiceringsdatum
2012-08-24

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Trio

Adress
Trio
Grevgatan 20
11453 Stockholm

Jobbnummer
1322739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Trio

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Trio: