Ekonomiassistent till Kundreskontran, Kista
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Avanzera söker för kunds räkning en ekonomiassistent. Du kommer tillhöra kundreskontrateamet och arbeta med hela flödet på kundreskontran. Du kommer att arbeta som ekonomikonsult på Avanzera och vara uthyrd till vår kund. Startdatum för tjänsten blir så fort vi hittar rätt person. Efter sex månaders konsultuppdrag kommer det finnas möjlighet att bli tillsvidareanställd av vår kund. Arbetstiden är heltid och kontoret är placerat i Kista.
Arbetsuppgifter:
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta självständigt med kundreskontra för några av bolagen i koncernen med bland annat följande arbetsuppgifter:
• Ha kontakt med säljorganisationen rörande fakturafrågor
• Ta emot kundsamtal och mail gällande fakturafrågor
• Arbeta med fakturering, bevakning av betalningar och avstämningar
• Kreditera och utreda
Din bakgrund:
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Vi söker dig med minst ett års erfarenhet av kundreskontraarbete. Då arbetet innebär mycket kundkontakter är det viktigt att du trivs med det och att du är en service- och lösningsinriktad person. Du är van vid att arbeta på en avdelning med högt tempo då vår kund hanterar stora volymer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av redovisning samt kunskaper i bokningssystemet Visma Business.
Ansökan
Då tillsättandet ska ske omgående kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller
iren.sayar@avanzera.se.
Välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-05
Ange följande referens när du ansöker: 968
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIren Sayar
iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3705296
Observera att sista ansökningsdag har passerat.