Ekonomiassistent till Hammarby Sjöstad!

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Till ett uppdrag som ska leda till anställning hos kunden söker vi en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta i ett expansivt företag inom fastighetsbranschen som har sitt kontor i Hammarby Sjöstad.

Vi söker dig som kan påbörja anställningen omgående. Inledningsvis är detta ett konsultuppdrag som beräknas pågå ca 6 månader med mycket stora möjligheter till anställning hos kunden.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig fast månadslön, betald semester, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Publiceringsdatum
2022-11-01

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i ett team av flera ekonomer och över ett brett område med fokus på kund- och leverantörsreskontra.

Exempel på arbetsuppgifter;

Kundreskontra:

• Fakturering
• Registrering av inbetalningar
• Avstämningar
• Påminnelser och räntefakturering, inkassohantering

Leverantörsreskontra:

• Ankomstregistrering, attestering, kontering och arkivering av fakturor
• Registrering av utbetalning i reskontra och huvudbok
• Månadsvis avstämning mot huvudbok

Bakgrund
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter, ekonomi eller - redovisningsassistent och någon form av utbildning inom ekonomi. Du har också ett stort intresse för system och för digitalisering av processer. Du är van vid att ta egna initiativ och har en förmåga att se förbättringsgärder för effektivisering av det ekonomiska flödet.

Om företaget
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1552".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Kontakt
Helena Elvin Guillemain
helena.elvin@avanzera.se
08-545 28 305

Jobbnummer
7132060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: