Ekonomiassistent Till En Pr-Byrå
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i november.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter och assistera övriga personalen i teamet. Du ansvarar främst för hela arbetsflödet med kundfakturering, leverantörsfakturahantering, löpande redovisning och bokföring, behjälplig vid årsredovisning och lönedeklaration. Företaget hjälper sina kunder med långsiktiga kommunikationsstrategier och PR-stöd.Tjänsten är på heltid med start i december och löper fram till mars 2020. Du kommer att arbeta i härliga lokaler vid Södermalm och arbetstiderna är måndag - fredag kl. 08:00- 17:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2018-09-19Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Projektredovisning
Fakturahantering
Bokföring
Löner och skattedeklarationer
Årsbokslut- och redovisning
VI SÖKER DIG SOM
Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration
Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4357106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.