Ekonomiassistent till Årsta
Andara Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2022-08-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till Årsta" (publicerad 2022-08-22) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Andara Group AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi söker en ekonomiassistent till ett långt vikariat hos vår kund i Årsta. Om du är lättlärd, snabb och flexibel kommer du att passa perfekt på ekonomiavdelningen. Under vikariatet kommer du att ansvara för kundreskontra men får stora möjligheter att även lära mer och utvecklas inom ekonomi och administration. Du får gärna vara i början av din karriär.
Publiceringsdatum2022-08-02Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta i en varierad roll på ekonomiavdelningen med fokus på kundfakturering och reskontra. I rollen ingår tät kontakt med såväl kunder och leverantörer som säljare och produktion. Du ingår i ett team med andra ekonomiassistenter där ni stöttar och hjälper varandra. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• Kundfakturering
• Reskontra
• Löpande bokföring
• Behjälplig vid månadsbokslut
Vår kund arbetar i affärssystemet SAP.
KvalifikationerEtt krav för att axla rollen som ekonomiassistent är att du har ekonomiutbildning motsvarande minst gymnasieekonom. Du får gärna vara i början av din karriär men vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av liknande arbete med kundfakturering. Vår kund arbetar i SAP och det är meriterande om du har erfarenhet av detta affärssystem men det är inte ett krav.
• Goda kunskaper i Office-paketet och särskilt excel är ett krav
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav
Dina personliga egenskaperVi söker efter en glad och positiv person som gillar utmaningar och problemlösning. Som ekonom är du noggrann, effektiv och analytisk. Du har vidare god samarbetsförmåga och gillar att hjälpa dina kollegor samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och är det viktigt att vara prestigelös och serviceinriktad och ha god social kompetens och kommunikationsförmåga
Mer om tjänsten
• Tillsättning: 1 september eller enligt överenskommelse
• Omfattning: heltid
• Placering: Årsta
• Uppdragstyp: konsultuppdrag under cirka 12 månader
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på
linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
Mer om Andara Economy
Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAndara Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Andara Group AB (org.nr 556900-9003)
Arbetsplats Andara Economy
Kontakt Linda Gadd
linda.gadd@andaragroup.se 0720199209 Jobbnummer 6855287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.