Ekonomiassistent sökes för konsultuppdrag i Lund
Poolia / Ekonomiassistentjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia i Lund,
Malmö,
Eslöv,
Vellinge,
Landskrona eller i
hela Sverige Poolia
PRESENTATION
Vi söker dig som vill jobba som ekonomiassistent/redovisningsassistent i vår konsultverksamthet. Ditt första uppdrag kommer att vara på ett företag i Lund.
Som konsult för Poolia innebär det att du har möjlighet att fördjupa dig inom olika områden och företag. Hos Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete där du skapar en god grund för din framtid och samtidigt bygger upp ett rikt CV.
Publiceringsdatum2008-01-02ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer bland annat innehålla registering av leverantörsfakturor och bokföringsordrar.
ErfarenhetDu har en ekonomisk gymnasieutbildning och får gärna ha några års arbetslivserfarenhet. Du kan även vara civilekonom i början av karriären. Du är en van användare av Office-paketet och då främst Excel.
Företaget arbetar i affärssystemet Hogia och Baltzar, det är en fördel om du har erfarenhet av dessa system men inget krav.
Välkommen med din ansökan!
FöretagetPoolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Anställningstyp/arbetstiderDeltid
ErsättningSå ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://www.poolia.se/cms/searchjob/showad?jobad_id=MALMO10SQR5GQAnge följande referens när du ansöker: MALMO10SQR5GQ
FöretagPoolia
Warfvinges väg 20
10425 Stockholm
Mer information på
http://www.poolia.se Jobbnummer 87446
Observera att sista ansökningsdag har passerat.