Ekonomiassistent sökes för ett spännande uppdrag
SJR in Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2024-12-20
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Till vår kund, ett stabilt och välmående företag inom distribution och anläggning, söker vi en ekonomiassistent för ett uppdrag som startar i mitten av januari. Uppdraget förväntas pågå under 3 månader, med möjlighet till förlängning. Vi söker dig som vill arbeta 70-100%.
Publiceringsdatum2024-12-20Om tjänstenSom ekonomiassistent kommer du att vara en viktig del av ett välfungerande team och ta ansvar för det dagliga ekonomiadministrativa arbetet med fokus på hantering av inkommande fakturor, kundreskontra och fakturering. Viss växel- och receptionstjänst kan också ingå, beroende på behov.
• Hantering av inkommande fakturor och avstämning av kundreskontra
• Fakturering och leverantörshantering
• Deltagande i systembyten och administrativt stöd vid fusion
• Viss receptionstjänst och kundkontakt
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete och en god förståelse för hela flödet inom kund- och leverantörsreskontra. Du är van vid repetitiva arbetsuppgifter och har en förmåga att arbeta självständigt. Har du tidigare erfarenhet av fakturahanteringssystem som Medius och Capture är meriterande. Då rollen innefattar flera kontaktytor behöver du har goda kunskaper i att kommunicera på svenska i både tal och skrift.
Dina personliga egenskaperOm du är strukturerad, lugn och trygg i ditt arbete kan detta vara ett uppdrag för dig. Du har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och trivs i en flexibel och dynamisk arbetsmiljö. Du har även lätt för att samarbeta och bidra till ett positivt arbetsklimat.
Vad erbjuder vi
Detta är ett konsultuppdrag via SJR hos vår kund som finns i Mölnlycke/Landvetter. Du finns bra kollektivtrafikförbindelser och även möjlighet till parkering. Uppdraget ska påbörjas i mitten av januari och kommer att pågå under ca 3 månader, men möjlighet till förlängning.
Detta är ett spännande uppdrag hos ett företag som är stabilt och väletablerat inom distribution och anläggning. Du får vara en del av en organisation under en period av förändring och tillväxt.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg via
liina.fagerberg@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-01-07.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "955".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare SJR in Sweden AB (org.nr 556652-3980),
http://www.sjr.se/ Kontakt Liina Fagerberg
liina.fagerberg@sjr.se Jobbnummer 9074982