Ekonomiassistent sökes
Olivia Personlig Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.
Är du ute efter ett administrativt arbete på halvtid?
Är du en ansvarsfull person som är duktig på att organisera och strukturera?
Då kan detta vara jobbet för dig!
Vi söker en administratör på halvtid som kan ta fullt ansvar för sjuklönefaktureringen på våra kontor i Solna och på Södermalm.
I arbetsuppgifterna ingår att ta helhetsansvar för att sjuklönefaktureringen fungerar väl. Vidare att göra ekonomiska kalkyler, skriva fakturor och ansökningar om sjuklöner, samt ha direktkontakt med kommunernas avgiftshandläggare.
Vi söker en person som är ansvarsfull och effektiv samt en duktig organisatör som gärna har ekonomisk bakgrund och som älskar att arbeta administrativt.
Vi erbjuder trevliga kolleger, ett gott arbetsklimat samt en engagerad och närvarande chef.
Anställningen är en timanställning med tillträde omgående.
Vi rekryterar löpande under ansökningstiden.
Publiceringsdatum2015-03-18Arbetstider och omfattningDeltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOlivia Personlig Assistans AB
AdressOlivia Personlig Assistans AB
Magnus Ladulåsgatan 8A
11343 Stockholm
KontorsadressMagnus Ladulåsgatan 8A 11866 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2210760
Observera att sista ansökningsdag har passerat.