Ekonomiassistent / Servicedesk / Support till ledande telekombol
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-01-21FöretagetFöretaget har tusentals anställda och har sitt huvudkontor i Stockholm. De bedriver sin verksamhet i hela Europa och är en av Europas största koncerner.
Här får du möjlighet att arbeta i en händelserik miljö i ett team där man har roligt på jobbet. Arbetet kan skifta och i utbyte får du värdefulla erfarenheter från ett stort företag och dess processer.
Dina arbetsuppgifterI tjänsten arbetar du med varierade uppgifter inom företagets leverantörsreskontra och service desk. I rollen ger du support såväl internt som externt och hanterar det dagliga inflödet av förfrågningar och ärenden gällande fakturor. I dina arbetsuppgifter ingår inbetalningar, påminnelser, inkasso, clearing av konton, återbetalning och avstämningar. Du besvarar även frågor gällande status på fakturor och genomför ändringar i systemen. Du förväntas ge förstklassig support och erbjuds en varierande roll i ett team med god sammanhållning.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inriktning eller fristående kurser inom ekonomi
• Ett tekniskt intresse
• Arbetslivserfarenhet från service eller ekonomi. Meriterande: supportroll, redovisning och/eller leverantörsreskontra
• Telefonvana, meriterande med god system- och datorvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. Du är relationsorienterad och tycker om att ha många kontaktytor. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Du är lösningsfokuserad, har förmågan att ta egna initiativ och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare tror vi att du trivs med varierande arbetsuppgifter.
Övrig information:
• Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget.
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomiassistent, service desk, first line, kundservice, ekonomi, support, ekonomisupport
leverantörsreskontra, Stockholm, SAP, SRM, IBX, internsupport, service, reskontra, heltid, IT, administration, system, ekonom
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmil Lindberg
emil.lindberg@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4568466
Observera att sista ansökningsdag har passerat.