Ekonomiassistent med start omgående, Sollentuna

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
2014-07-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent med start omgående, Sollentuna" (publicerad 2014-09-18) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en ekonomiassistent för ett uppdrag inom leverantörsreskontra på Shared Service Center Finance för koncernen i Sverige. Vår kund är en del av en världsomspännande koncern. Tjänsten är på heltid och placerad i Häggvik/Sollentuna.

Inledningsvis är detta ett konsultuppdrag på 6 månader och du blir anställd hos oss på Avanzera. Som konsult hos oss har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2014-07-03

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team med ca 7 personer inom leverantörsreskontra. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta hand om leverantörsreskontran med matchning av inköpsorder mot fakturor. Arbetet innefattar även scanning, kontoavstämningar, avskrivningar och periodiseringar. I din roll ingår även att stötta användare i workflow processen och hur fakturor ska bokföras samt att ta fram underlag för analys av verksamheten. Du kommer också att hantera betalningspåminnelser, krav och räntor.

Bakgrund
Vi söker dig som har ekonomiutbildning och 2-3 års erfarenhet av ekonomiarbete inom leverantörsreskontra. Du har god datavana. Har du arbetat i SAP är det meriterande. Du behärskar engelska i tal och skrift förutom svenska.

Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ. Rollen kräver förmåga att arbeta självständigt. Då organisationen växer är det viktigt att du är positivt inställd till att arbeta i en förändringsbenägen miljö, är flexibel och har god samarbetsförmåga.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 379
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain 08-54528305

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Jobbnummer
1930514

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: