Ekonomiassistent med start omgående, Sollentuna
Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
2014-07-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent med start omgående, Sollentuna" (publicerad 2014-09-18) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en ekonomiassistent för ett uppdrag inom leverantörsreskontra på Shared Service Center Finance för koncernen i Sverige. Vår kund är en del av en världsomspännande koncern. Tjänsten är på heltid och placerad i Häggvik/Sollentuna.
Inledningsvis är detta ett konsultuppdrag på 6 månader och du blir anställd hos oss på Avanzera. Som konsult hos oss har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2014-07-03Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i ett team med ca 7 personer inom leverantörsreskontra. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta hand om leverantörsreskontran med matchning av inköpsorder mot fakturor. Arbetet innefattar även scanning, kontoavstämningar, avskrivningar och periodiseringar. I din roll ingår även att stötta användare i workflow processen och hur fakturor ska bokföras samt att ta fram underlag för analys av verksamheten. Du kommer också att hantera betalningspåminnelser, krav och räntor.
BakgrundVi söker dig som har ekonomiutbildning och 2-3 års erfarenhet av ekonomiarbete inom leverantörsreskontra. Du har god datavana. Har du arbetat i SAP är det meriterande. Du behärskar engelska i tal och skrift förutom svenska.
Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ. Rollen kräver förmåga att arbeta självständigt. Då organisationen växer är det viktigt att du är positivt inställd till att arbeta i en förändringsbenägen miljö, är flexibel och har god samarbetsförmåga.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraArbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-07-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 379
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Elvin Guillemain 08-54528305
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Jobbnummer 1930514
Observera att sista ansökningsdag har passerat.