Ekonomiassistent med intresse för projektadministration
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Vi söker en ambitiös och engagerad ekonomiassistent som kommer att arbeta med projektadministration. Du kommer att ingå i ett Finance Team som består av nio kollegor. Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm och tjänsten är på heltid och beräknas tillsättas så snart som möjligt. Uppdraget löper tillsvidare.
Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Publiceringsdatum2019-09-02Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta självständigt med projektredovisning samt processer inom projektredovisningen.
Arbetsuppgifterna är varierande och den största delen av arbetsdagen kommer du fungera som länken mellan affären och projektansvariga konsulter för Danmark. Detta innebär att du sköter hanteringen av ekonomiska och administrativa ärenden och att dessa är korrekt utförda.
Är du en person som vill arbeta med projekt och som har en bakgrund inom ekonomi erbjuds du en bred och spännande roll med många kontaktytor!
Vidare innefattar dina arbetsuppgifter inom projektadministration att du matchar leverantörs-fakturor samt supporterar medarbetare och ledare med tidrapporteringsfrågor och projektärenden. I rollen kommer du även att sköta systemadministrationen samt stämma av konton för de olika projekten. Som ekonomiassistent kommer du även att arbeta med hanteringen av externa och interna kostnader samt diverse utlägg och reseräkningar för Sverige.
BakgrundVi söker dig med minst eftergymnasial utbildning inom ekonomi och ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - gärna inom reskontra. Vi ser att du har god kommunikativ förmåga och trivs i en varierad roll. Full yrkesskicklighet i både svenska och engelska är ett krav.
Då rollen innebär många kontaktytor bör du känna dig bekväm i en koordinerande roll samt ha en serviceinriktad inställning. Vi ser också att du har ordningssinne, är ansvarsfull och duktig på att prioritera ditt arbete. Vidare är du samarbetsvillig med en förmåga att skapa goda kontakter.
För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Malin Klingberg på tfn 08-54528307. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om företagetAvanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på
www.avanzera.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvanzera AB
Jobbnummer 4852362
Observera att sista ansökningsdag har passerat.