Ekonomiassistent med gedigna kunsakper i Xledger sökes!
Accountor Sverige / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Täby,
Södertälje eller i
hela Sverige Till en av våra kunder söker vi en Ekonomiassistent. Arbetsuppgifterna innehåller bland annat kund- och leverantörsreskontrahantering, avstämningar och påminnelsehantering. Erfarenhet från systemet Xledger är ett krav. Uppdraget startar omgående och kommer pågå i minst 6 månader.
Dina främsta arbetsuppgifter
• Kundreskontra
• leverantörsreskontra
• Avstämning
• Påminnslesehantering
• Ad hoc uppgifter
Kvalifikationer och erfarenhet
• Gymnasieekonom eller motsvarande
• Arbetslivserfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter
• God datavan, främst i Excel.
• Goda kunskaper i det svenska- och engelska språket
Rollen ingår i en grupp om 6 personer och är en tillfällig lösning för vår kund i en arbetstopp. För att lyckas i rollen bör du ha arbetslivserfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och kunskaper i systemet Xledger.
Publiceringsdatum2018-04-06Dina personliga egenskaperSom person är vara självgående, effektiv och ordningsam. Då rollen är självständig värdesätter vi initiativtagande och att du fattar egna beslut.
Om företagetAccountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor och där bolaget har en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss utav Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startat med nöjda medarbetare, alltså dig!
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Då behovet är omgående intervjuar vi löpande. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Kristin på 010- 475 04 05.
Xledger
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristin Annerstedt
FöretagAccountor Sverige
AdressAccountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm
KontorsadressS:t Eriksgatan 113
Jobbnummer 4066852
Observera att sista ansökningsdag har passerat.