Ekonomiassistent med erfarenhet av orderhantering

SJR / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

För ett uppdrag hos vår kund söker vi nu dig som vill arbeta i en bred och omväxlande roll med orderadministration, koordinering och ekonomi. Tjänsten är ett konsultuppdrag på ett år och är tänkt att tillsättas snarast möjligt. Sök därför tjänsten redan idag då urval och intervjuer kommer att ske löpande!

Publiceringsdatum
2018-12-21

Om tjänsten
I den här rollen kommer du att dela din tid mellan orderteamet och ekonomiavdelningen. Som orderadministratör kommer du ta emot order för att sedan följa denna fram till leverans hos kund och du har kontakt med produktion och distribution för att säkerställa att leveransen kan ske som planerat. I rollen ingår mycket kontakt med säljorganisationen och även företagets kunder för att svara på frågor kring deras beställningar och leveranser. Arbetet på ekonomiavdelningen består av att avlasta ekonomiansvarig med enklare uppgifter. Är du mer erfaren inom ekonomiområdet finns möjligheten att växa i rollen och hjälpa till med fler uppgifter.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet av orderadministration eller ekonomirelaterat arbete, har du erfarenhet av båda områdena är detta självklart ett plus. Dock kommer intresse och rätt inställning att ta dig långt då du får introduktion och stöttning men också förväntas bli mer och mer självgående. Då du kommer ha en koordinerande roll är det viktigt att du förstår flödet från inkommen order till levererad produkt. För att lyckas i tjänsten behöver du trivas med många kontaktytor inom och utanför organisationen samt ha ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Då lika mycket av kommunikationen sker på engelska som svenska är det viktigt att du kommunicerar obehindrat på båda språken.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR.Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren på tel. 031 - 333 54 84.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren tomas.bogren@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4526994

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: