Ekonomiassistent leverantörsfakturor

Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Upplands Väsby
2015-09-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent leverantörsfakturor" (publicerad 2016-08-04) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

För ett konsultuppdrag med start 1 oktober hos vår kund som har sitt huvudkontor i Upplands Väsby söker vi nu en ekonomiassistent för att avlasta med leverantörsfakturahantering. Företaget finns i närmare 200 länder och har ca 5 000 medarbetare i Sverige.

Publiceringsdatum
2015-09-15

Dina arbetsuppgifter
Det här är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Placera Personal och arbetar ute hos vår kund i Upplands Väsby. Du kommer att arbeta som ekonomiassistent/administratör och arbeta främst med att stämma av leverantörsfakturor. Tjänsten innebär förutom fakturahanteringen en hel del telefonkontakt med site managers som sitter utomlands. Uppdraget är initialt på 6 månader men det finns goda möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter
• Stämma av leverantörsfakturor mot tidrapporter
• Vid avvikelser felsöka diffen via telefon i kontakt med Site Managers

Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar att ha många kontaktytor och som är bekväm med att ta kontakt med Site Managers över telefon på engelska. Vidare ser vi att du har:

• Treårig gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete gärna som ekonomiassistent
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift - svenska och engelska
• Förmåga att strukturera och ha ordning och reda
• God kommunikations- och samarbetsförmåga
• God förståelse för verksamhetssystem - gärna SAP
• Erfarenhet av arbete i Excel

För att passa i den här tjänsten krävs det att du är noggrann och har en liten portion envishet. Du är duktig på administration och har en god social förmåga. Självklart är du service-minded och har en positiv inställning!

Passar det in på dig? Sök tjänsten redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100 % Start 1 oktober

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabet Holmene 08-58622709

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2430800

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: