Ekonomiassistent, kundreskontra till Stockholm
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ekonomiassistent med stort servicefokus och god erfarenhet av kundreskontra sökes till stort IT företag i Stockholm
Skulle du trivas i en supportfunktion inom ekonomi? Har du god erfarenhet av kundreskontra och stor förståelse för hela fakturaflödet? Lockas du av en omväxlande roll med många interna och externa kontaktytor? Är du kommunikativ, lösningsorienterad samt har stort fokus på service? Då är det dig vi söker! Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vår kund som är ett stort IT företag i Kista behöver nu förstärkning med ytterligare en person inom avdelningen kundreskontra. Vi erbjuder dig en bred och omväxlande roll med många interna och externa kontaktytor. I rollen finns också en möjlighet att delta i projekt och påverka framtida förändringsarbete. Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen där du tillsammans med 4 härliga kollegor arbetar med kundreskontra och gemensamt hanterar samt supporterar frågor rörande kundfakturor.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen inom kundreskontra kommer du att ge förstklassig service både till den interna organisationen och till externa kunder, gällande alla typer av frågor rörande kundfakturor.
Dina arbetsuppgifter innebär att:
* Via e-post och telefon men även via chatt och Skype besvara frågor angående kundfakturor
* Ankomstregistrera och boka kundfakturor
* Släppa order med kreditspärr
* Hantera reklamationer av felaktiga fakturor
* Stoppa fakturor för inkasso
* Arbeta med felsökning
* Sortera inkommande fakturor och post
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider 8-17. Önskad start är omgående och uppdraget förväntas att löpa t o m årsskiftet med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är placerad i ljusa och fräscha lokaler vid huvudkontoret i Kista med närhet till goda kommunikationer och service.
VEM ÄR DU?
Vi ser gärna att du har gymnasial utbildning inom ekonomi samt god erfarenhet från arbete som ekonomiassistent med kundreskontra. Det är av stor vikt att du har mycket god förståelse för hela fakturaflödet, är strukturerad, noggrann och effektivt. Du trivs att jobba självständigt i din roll men även i nära samarbeta med andra, då rollen innebär många interna och externa kontaktytor. Du jobbar med stort lösningsfokus är flexibel och ansvarstagande. För rollen är det också ett krav att du hanterar svenska och engelska i tal och skrift, då du kommer att kommunicera både på svenska och engelska i ditt dagliga arbete. Företagets shared service center ligger i Riga så talar du lettiska så är även detta meriterande. Vi förutsätter också att du har erfarenhet av officepaketet, har du tidigare erfarenhet av Navision eller annat affärssystem är även detta meriterande.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2018-09-25ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Ek
pernilla.ek@tng.se 0760-715571
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4367426
Observera att sista ansökningsdag har passerat.