Ekonomiassistent Kundreskontra
Mybw Office Management AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Vi söker nu en ekonomiassistent för uppdrag hos kund i centrala Stockholm. Har du tidigare arbetat med kundreskontra och är tillgänglig omgående är detta något för dig.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent kommer du få en bred roll inom området ekonomi med fokus på kundreskontra. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande roll och arbetat med olika områden inom ekonomi.
Arbetsplatsen är beläget i centrala Stockholm.
Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
• Hantering av kundreskontra
• Kontoavstämningar
• Fakturahantering
• Mejl och- telefonkontakt
• Lättare bokföring
• Allt i allo inom ekonomi
Tjänsten är start omgående på heltid under en kortare period för att täcka upp avdelningen nu som har mycket att göra. Detta är perfekt om du är mellan arbeten och sugen på något nytt där du snabbt behöver komma in i nya arbetsuppgifter.
Du kommer vara anställd på Office Management Bemanning och därav vara en konsult som arbetar på uppdrag hos kund i Stockholm.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete och någon typ av ekonomisk utbildning bakom dig. Självklart kommer en upplärning ske i samband med start men vi ser gärna att du snabbt kommer in i arbetet och inte har några problem med att vara självgående. Vi ser att du är öppen för nya utmaningar med en positiv inställning till både arbete och dina arbetskollegor.
Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig.
ÖVRIGT
Start: Omgående
Omfattning: 100% heltid med ovisst slutdatum
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Stockholm
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-11-20ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207),
http://www.officemanagement.se Arbetsplats Office Management bemanning och rekrytering
Jobbnummer 4965853
Observera att sista ansökningsdag har passerat.