Ekonomiassistent Kundreskontra

Mybw Office Management AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker nu en ekonomiassistent för uppdrag hos kund i centrala Stockholm. Har du tidigare arbetat med kundreskontra och är tillgänglig omgående är detta något för dig.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Som ekonomiassistent kommer du få en bred roll inom området ekonomi med fokus på kundreskontra. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande roll och arbetat med olika områden inom ekonomi.

Arbetsplatsen är beläget i centrala Stockholm.

Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:

• Hantering av kundreskontra
• Kontoavstämningar
• Fakturahantering
• Mejl och- telefonkontakt
• Lättare bokföring
• Allt i allo inom ekonomi

Tjänsten är start omgående på heltid under en kortare period för att täcka upp avdelningen nu som har mycket att göra. Detta är perfekt om du är mellan arbeten och sugen på något nytt där du snabbt behöver komma in i nya arbetsuppgifter.

Du kommer vara anställd på Office Management Bemanning och därav vara en konsult som arbetar på uppdrag hos kund i Stockholm.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete och någon typ av ekonomisk utbildning bakom dig. Självklart kommer en upplärning ske i samband med start men vi ser gärna att du snabbt kommer in i arbetet och inte har några problem med att vara självgående. Vi ser att du är öppen för nya utmaningar med en positiv inställning till både arbete och dina arbetskollegor.

Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: 100% heltid med ovisst slutdatum

Arbetstid: Kontorstider

Plats: Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-11-20

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Jobbnummer
4965853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: