Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-06-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra" (publicerad 2016-10-28) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-06-17

Företaget
Företaget har en global verksamhet som tillverkar, underhåller och installerar hissar, rulltrappor och rullramper. Verksamhetens fokus är problemlösning och att leverera effektiva lösningar till sina kunder som präglas av kvalitet och säkerhet. Företaget har etablerad verksamhet i över 200 länder och Sverige består av 250 anställda.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent är ditt huvudsakliga ansvarsområde att hantera leverantörsfakturor. Du ser till att de utförs på rätt sätt och att arbetet uppnår utsatta deadlines. Du arbetar även med avrapportering och att de utförs i rätt tid. Därtill bidrar du med idéer och förslag till utveckling av företagets hantering av inköpsfakturor och redovisning av kostnader samt vara behjälplig i arbetet kring sammanställningar och uppföljningar.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning inom ekonomi
• Två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Tidigare arbetet i ERP system
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

Du som söker är detaljorienterad och förstår vikten av hög noggrannhet. Du har förmåga att ta egna initiativ för att leda ditt arbete framåt. Därtill trivs du med att samarbeta och bidrar till en god stämning. Eftersom rollen innebär ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter är det viktigt att du har en lösningsfokuserad inställning och förmåga att vara självgående.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, Ekonomi, Leverantörsreskontra

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson 08-40024050 jessica.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2913017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: