Ekonomiassistent inom Leverantörreskontra sökes omgående!

Komet Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2013-08-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom Leverantörreskontra sökes omgående!" (publicerad 2013-08-20) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Vill du jobba extra inom ekonomi och administration på ett av Sveriges största rekrytering och bemanningsföretag?

Komet söker just nu en person inom Leverantörreskontra för kunds räkning.  

I rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med renodlad Leverantörreskontra där fakturor, administration och kundkontakt är huvudfokus. Dessutom kommer du arbeta med support och stöd till ekonomiavdelningen. Du arbetar i ett engagerat team och har Reskontrachef som stöd vid frågor. Avdelningen har en spännande utmaning då bolaget kommer att ta hem leverantörreskontran som tidigare varit outsourcad och även har nya utmaningar inom kundreskontran då ekonomiavdelning nu växer.

Är du den vi söker?

Vi tror att du har en bakgrund inom ekonomi och specifikt Leverantörreskontra. Du har två års erfarenhet eller mer inom detta område och kommer att vara med i ett förändringsarbete på företaget. 

Du som söker tjänsten bör:

• Ha minst 2 års erfarenhet inom Levreskontra
• Vara ordningssam och noggrann
• Ha stort tålamod, det kommer att vara mycket att sätta sig in i och kan vara likformade uppgifter 
• Se möjligheten att få kunskap i ett stort bolag och dess ekonomifunktion

Ett absolut krav är att du har erfarenhet inom Leverantörreskontra och intresserad av att arbeta i ett intensivt projekt. Som person är du positiv och professionell och trivs bra med täta samarbeten. I denna tjänst kommer du att komma in som en konsulthjälp med möjlighet att växa och utvecklas i dina arbetsuppgifter. Har du tidigare erfarenheter av fakturahenteringssystemet Palette är det meriterande. 

Start: Omgående, 26 juni 2013
Omfattning: Heltid 6 mån med möjlighet till långsiktigt uppdrag
Arbetsort: Centrala Stockholm

Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Det finns goda möjligheter till förlängning på uppdraget.

Publiceringsdatum
2013-08-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-KG, Konsultchef 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm

Jobbnummer
1623349

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: