Ekonomiassistent/hyresadministratör sökes till Täby

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Nu söker vi dig med god erfarenhet av hyresadministration! Vill du arbeta hos vår kund i Täby, med start omgående? Se hit!

Om uppdraget

Vår kund i Täby söker en ekonomiassistent inom hyresdebitering. Uppdraget börjar omgående och väntas löpa under 8-12 månader på halvtid (50%). Placeringsort: Täby.

Publiceringsdatum
2022-10-31

Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att arbeta på kundens fastighetsavdelning som förvaltar ca. 800 boenden. Dina arbetsuppgifter som ekonomiassistent är främst hanteringen av hyresdebitering till hyresgäster.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Kontering av hyresavier
• Intern debitering av tomhyror
• Vidarefakturering
• Delaktig i överföringen av kundreskontra till nytt fastighetssystem
• Hyresdebiteringe till hyresgäster
• Kundreskontra
• Påbörja och avsluta hyresdebitering
• Hantering av autogiro
• Hantering av sena betalningar och hyresskulder

Som ekonomiassistent ansvarar du för att hyresdebiteringen sker på ett
professionellt sätt. Du har ett nära samarbete med hyresadministratören och
förvaltare, där du är ett stöd rörande frågor som avser hyresdebitering. I rollen
ingår även avstämningsansvar.

Kvalifikationer
Krav för tjänsten:

• Dokumenterad erfarenhet från tidigare arbete inom hyresadministration
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Erfarenhet av ekonomisystem som Visma Proceedo eller likvärdigt

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa via mejl av ansvarig rekryterare Juuli Vainio på juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Juuli Vainio
juuli.vainio@bemannia.se

Jobbnummer
7126911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: