Ekonomiassistent/Försäljningsassistent - Länstrafiken
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Växjö,
Alvesta,
Älmhult,
Värnamo,
Osby eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Ekonomiassistent/Försäljningsassistent till länstrafiken, Region Kronoberg
Till länstrafikens marknads- och försäljningsavdelning söker vi en vikarie till tjänsten som ekonomiassistent / försäljningsassistent. Tjänsten är på 60% under 2 månader med eventuellt möjlighet till förlängning och utökning av tjänstgöringsgrad.
Publiceringsdatum2019-03-13Dina arbetsuppgifterTjänsten som försäljningsassistent är en administrativ tjänst med varierande och flexibla arbetsuppgifter. I tjänsten ingår bland annat följande arbetsuppgifter:
* fakturering
* mottagande av beställningar av Resekort från myndigheter, kommuner, skolor etc. och utskick av beställningar
* kontakt utåt mot flera olika organisationer
* ansvar för utskick till entreprenörer, försäljningsställen m.fl. samt sköta kundregister och adressregister
* Iöpande administrativt arbeteplanering, förberedelser och genomförande av event och mässor
Tjänsten innebär mycket kontakt med andra såväl internt som externt, vilket kräver att du som person har god social kompetens och är bra på att kommunicera med andra. Du har lätt för att samarbeta i team, men kan även arbeta självständigt och är van vid att arbeta mot deadlines. Du har en god administrativ vana och är mån om att arbeta med hög noggrannhet och god struktur. Vidare är du ansvarsfull, serviceinriktad, flexibel och positiv.
Arbetet utförs i ett nära samarbete med övriga på marknads- och försäljningsavdelningen och framförallt kommer du jobba nära och fungera som back-up till vår andra försäljningsassistent.
Vi söker dig som:
* har en dokumenterad ekonomi- och/eller administrativ utbildning på minst gymnasienivå
* har minst 3 års erfarenhet inom ekonomi och då främst av fakturering och bokföring
* innehar goda IT-kunskaper och är bra på Office paketet, framförallt Excel, och har lätt för att sätta samman rapporter och presentationer med hjälp av Office paketet
* har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
* har körkort för bil
Om Jurek:
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Detta är ett konsultuppdrag med omgående start - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Karin Thorstensson på
karin.thorstensson@jurek.se. Ansök på
www.jurek.seVaraktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Thorstensson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4665394
Observera att sista ansökningsdag har passerat.