Ekonomiassistent
Ilac / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ilac i Solna Publiceringsdatum2018-03-08Beskrivning av verksamhetenILAC är en internationell ideell organisation med sekretariat i Stockholm.
ILACs mandat är att bistå länder att bygga upp och reformera sitt rättssystem efter krig eller konflikt.
Genom sina ca 50 medlemsorganisationer representerar ILAC mer än tre miljoner jurister runt om i världen. För mer info om ILAC:
www.ilacnet.orgArbetsuppgifter: Till ekonomiavdelning söker företaget en självgående ekonomiassistent som blir del av Solna teamet.
Dina arbetsuppgifterRegistrering och betalning av leverantörsfakturor, reskontra etc " Bokföring " Kontoavstämningar " Betalningar " Arkivering/Scanning av underlag etc " Uppdatering, avstämning av anläggningsregister " Assistant vid bokslut, revision etc.
Utbildning och erfarenhetRelevant eftergymnasial utbildning, exempelvis KY/YH alternativt motsvarande relevant arbetslivserfarenhet
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter " Relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis KY/YH alternativt motsvarande relevant arbetslivserfarenhet " Erfaren användare av ekonomisystem, erfarenhet av Xledger är meriterande " God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska " Noggrann och strukturerad " Självständig, samt van att leda och strukturera ditt eget arbete " Flexibel " Erfarenhet av löneadministration " Erfarenhet av arbete med internationella kontakter och kulturer " Erfarenhet av arbete inom ideella organisationer/sektor " Språkkunskaper utöver svenska och engelska.
Varaktighet, arbetstid
Tillträde enligt överenskommelse, Heltid, Tillsvidare med 6 månaders provanställning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-31
Kontaktolof.sjogren@ilac.seFöretagILAC
AdressILAC
Signalistgatan 9
16972 SOLNA
KontorsadressSignalistgatan 9
Jobbnummer 4010060
Observera att sista ansökningsdag har passerat.