Ekonomiassistent
Rosendals Wärdshus / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rosendals Wärdshus i Stockholm Restaurang Josefina söker Ekonomiassistent
Arbetsplatsen belägen i Stockholm
Platsbeskrivning Precis när man kommer över bron till Djurgården, ligger den populära Restaurang Josefina vackert belägen. Med vår trädgård som har känslan av en oas och utlandet.
Du kommer att arbeta med leverantör och kundrestkontra, fakturering, in och utbetalningar , avstämningar och löpande redovisning. I tjänsten igår även löneadministration för drygt 40 anställda. Du kommer också att ansvara för bords bokning under dagtid.
För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du är noggrann,
lyhörd och uthållig. Du är prestigelös och ansvarstagande som person och gillar att hugga i där det behövs i övriga administrativa uppgifter på ekonomiavdelningen. Då det är ett dynamiskt företag där det händer mycket uppskattas dessutom egenskaper som positiv, stresstålig och initiativrik. Du jobbar direkt under VD. Vi är ett sammansvetsat gäng som väntar på att du ska börja.
Kunskaper och Krav
Gymnasieekonom eller motsvarande med minst 2 års erfarenhet. Mycket goda kunskaper i Officepaketet. Goda kunskaper i Engelska och Svenska i tal och skrift. Gärna erfarenhet av restaurangbranchen.
Lön enligt ök
Publiceringsdatum2009-02-11Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
Tjänsten inleds med provanställning 6 månader och kan därefter övergå i tillsvidaretjänst.
TillträdeTillträde april
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
restaurang@josefina.nuKontaktChrister Stenharg Tel 08-6641004
FöretagRosendals Wärdshus
AdressRosendals Wärdshus
11521 STOCKHOLM
KontorsadressGalärvarvsvägen 10
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6641004
E-postadress:
restaurang@josefina.nu Jobbnummer 399222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.