Ekonomiansvarig med administrativa kunskaper

Ortopedian AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ortopedian AB i Stockholm, Upplands Väsby eller i hela Sverige

ORTOPEDIA bedriver vård inom läkarmottagning, ortopedteknik, fysioterapi/sjukgymnastik och naprapati. Vår målsättning är att ha branschens bästa kundservice där alla har en förväntan om att bli hjälpta effektivt och vänligt.
Ortopedia Ortopedtekniska Center AB har avtal med Stockholms Läns Landsting (SLL) avseende ortopedteknisk verksamhet. Detta är resultatet av en mångårig satsning och ett ihärdigt arbete från alla medarbetare inom Ortopedia. Vi har spetskompetenser inom hela det ortopedtekniska området: proteser, ortoser, ortopediska skor samt fotbäddar/skoinlägg.
Ortopedia Ortopedmedicinska Center AB har avtal med många försäkringsbolag. Verksamheten riktar sig till kunder från sjukvårdsförsäkringsbolag, där vi förutom ortopedtekniska hjälpmedel, även erbjuder rådgivning och behandling (läkarmottagning, sjukgymnastik/fysioterapi och naprapati) vid olika former av ortopediska besvär. Vi har även privata kunder inom båda dessa verksamhetsområden.

Publiceringsdatum
2016-03-04

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta med ansvar för ekonomi samt löneadministration. Som ekonomiansvarig kommer du vara ansvarig för ekonomisk redovisning, rapportering, fakturering, löner och administration. I dina arbetsuppgifter ingår t ex kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, avstämningar, resultat- och balansrapportering, arbetsgivar- och momsdeklarationer, bokslutsarbete, löner, pensions-, försäkrings- och personaladministration.

Du kommer även att vara med och utveckla dokumentation för företagets rutiner och processer och vara en av nyckelpersonerna i verksamheten med direktrapportering till VD.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning. Du har mycket goda kunskaper och erfarenhet inom yrket är ett krav. Du är en van användare i Excel och övriga Officeprogram. Erfarenhet inom VISMA, Filemaker Pro och TakeCare är meriterande, likaså erfarenhet inom vård och bemötande gentemot patienter.

Profil
Du har erfarenhet inom liknande befattningar och har ett stort intresse för ekonomi och administration. Vid sidan av självklara egenskaper som att du är noggrann, strukturerade och ansvarsfull, lägger vi stor vikt på personliga egenskaper där du besitter förmågan att effektivt planera ditt arbete, ta dig an och lösa olika uppgifter och se helheten. Du är trygg i dig själv, har ett mycket gott omdöme och kan samarbeta väl med dina medarbetare. Du har god kommunikativ förmåga samt är lyhörd och ödmjuk. Du kommer själv att vara med och utforma din roll i företaget så du vara självgående och initiativrik.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-04
Ange följande referens när du ansöker: 2016-E4
Ansökan kan skickas till e-postadress: post@ortopedia.se

Företag
ORTOPEDIAN AB

Adress
ORTOPEDIAN AB
ÖSTRA JÄRNVÄGSGATAN 25
11120 STOCKHOLM

Kontorsadress
ÖSTRA JÄRNVÄGSGATAN 25
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-362011
Faxnummer: 08-362411
E-postadress: post@ortopedia.se

Jobbnummer
2707342

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ortopedian AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ortopedian AB: