Ekonomiansvaig
PersonalCenter AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PersonalCenter AB i Stockholm,
Eskilstuna eller i
hela Sverige PersonalCenter rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdag 13 mars 2012
Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Ekonomiansvarig
Publiceringsdatum2012-03-12Dina arbetsuppgifterRedovisning, bokslut för olika bolag samt koncernen.
Bokslut varannan månad med periodiseringar och avskrivningar.
Redovisning av bokslut med Excel-rapporter till ledning.
Personalfrågor och löner
Moms och skatt, kontakt för avtal med leverantörer och kunder- Bollplank till ledning samt kunna presentera olika rapporter för olika beslut.
Arbetet är självständigt och du är ensam ekonom i bolagen.
Företaget är beläget i Årsta söder om Stockholm och tjänsten ska tillsättas tidigast i maj och börja med en inhyrning för att sedan övergå till anställning hos bolaget.
Erfarenhet av liknande arbete krävs. Du kommer arbeta parallellt med nuvarande ekonomiansvarig en tid.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
75%
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-13
VÄLKOMNA TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ AF CITY !
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagPersonalCenter AB
AdressPersonalCenter AB
11359 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
E-postadress:
info@personalcenter.se Jobbnummer 1183954
Observera att sista ansökningsdag har passerat.