Ekonomiadministratör med ansvar för kontoret

Framtiden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du ansvarfull, serviceminded och har ett öga för detaljer? Vill du ha ett varierande arbete med utvecklingsmöjligheter? Då är detta tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2015-07-28

Arbetsuppgifter
I rollen kommer du stötta ekonomiavdelningen, Personal- samt administrationsavdelningen i enklare uppgifter som att lägga in fakturor, kontrollera beläggnings- och tidrapporter. Du kommer ha ett övergripande kontorsansvar där din uppgift är att bibehålla ett kontor med avslappnad och trivsam miljö. Du kommer ha ansvaret över kontakt med fastighetsskötare, posthantering och kontorsmaterial samt över att styra upp kick-offer och enklare administration. Du kommer ha en central serviceroll på kontoret både gentemot besökare och dina kollegor.

Om företaget
Företaget är en digital byrå med stora samt små kunder och varierande uppdrag. Mer information om bolaget kommer att lämnas vid eventuell intervju.

Profil
Skallkrav:
• Gymnasieutbildning med relevant inriktning
• Besitter god datavana och känner dig bekväm i användandet av Officepaketet med tyngdpunkt på Excel.
• Svenska, i tal och skrift
• Engelska, i tal och skrift

Mer meriterande är om du:
• Tidigare arbetat i något serviceyrke.

Dina personliga egenskaper
På grund av arbetets omväxlande och serviceinriktade natur krävs det att du är en positiv och prestigelös person som tar mycket eget ansvar för ditt arbete. Du är kreativ i ditt tankesätt, öppen för nya idéer men bidrar även med egna lösningar. Du är social och tycker om att samverka med andra människor, såväl kollegor som kunder.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Arbetsort: Stockholm
Startdatum: 31/8 eller enligt överenskommelse
Arbetstider: 8-17.
Omfattning: heltid, tillsvidare

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5766
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stephanie Ekholm stephanie@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2370724

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: