Ekonom till vårt hotell i Åre

Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag / Redovisningsekonomjobb / Åre
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Åre, Krokom, Östersund, Strömsund, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag i Åre, Rättvik, Tierp, Östhammar, Nacka eller i hela Sverige

ÅRE CONTINENTAL INN SÖKER EN MEDARBETARE TILL EKONOMIAVDELNINGEN
Åre Continental Inn är ett modernt hotell med 106 hotellrum, 348 bäddar, 7 konferenslokaler, restaurang, bar, stora publika ytor, spa, pool och ice-racingbana, och erbjuder alla bekvämligheter man kan önska för en angenäm vistelse. Hotellet är beläget 5 km från Åre centrum, naturskönt nära "stora vägen" med vacker utsikt över Renfjället och Åreskutan. I dag är hotellet öppet under vintersäsongen och för konferenser/grupper resten av året.

Som ekonom på Åre Continental Inn är du ansvarig för vår ekonomiavdelning, löpande bokföring, kassa-och kontokortsavstämningar, kontoavstämningar, moms och skattedeklaration, månadsbokslut med nyckeltalsrapporter, analysunderlag samt likviditetsrapport. Löner för Unionen och HRF-avtalet. Du sköter uppgifterna självständigt men ingår i ett team tillsammans med koncernens ekonomiavdelning i Stockholm.
Vi arbetar i Visma Administration, Erip LevDoc, Visma Lön och Stämpla och Picasso CRM system med integrerad restaurangkassa.

Vem är du?
Du har ett strukturerat arbetssätt
Du står för ordning och reda
Har fokus på deadline och levererar ett arbete med hög kvalitet
Du är bekväm i alla former av sociala sammanhang
Du trivs i flexibla organisationer
Lösningsorienterad och handlingskraftig

Vi söker dig som har?
Arbetat några år med liknande uppgifter
Gärna har erfarenhet från en ekonomitjänst inom hotell
Utbildad ekonom från högskola eller liknande
Goda kunskaper av att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper i Visma är meriterande
Har arbetat med löner
Vad kan Åre Continental Inn erbjuda dig?
Vi erbjuder en spännande och omväxlande tjänst, där du har möjlighet att arbeta självständigt och påverka din arbetsmiljö. Du får möjlighet att utveckla de ekonomiska rutinerna.
Tjänsten är till att börja med en 50% tjänst, med säsongsvariationer. Det finns möjligheter att utöka tjänsten förutsatt att du är beredd att arbeta med andra saker i företaget.

I denna rekrytering samarbetar vi med Service Minded in Scandinavia, www.serviceminded.se .
Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att ringa, Anders Meuller, 0707-970039.
Välkommen med din ansökan som du lämnar via www.serviceminded.se där du hittar ansökningsformuläret. Senast den 30 september vill vi ha din ansökan. Intervjuer görs löpande.

Publiceringsdatum
2014-09-12

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Harriet Öholm 08-56630180 (växel) 0705260800 harriet@serviceminded.se

Företag
SERVICEMINDED IN SCANDINAVIA HANDELSBOLAG

Adress
SERVICEMINDED IN SCANDINAVIA HANDELSBOLAG
TEGELVIKSGATAN 61
11647 STOCKHOLM

Kontorsadress
KORNHAMNSTORG 53
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0705260800

Jobbnummer
1994908

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Serviceminded In Scandinavia Handelsbolag: