Ekonom till företag mitt i city

serveOffice ab / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

.

Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en ekonom till en av våra kunder i centrala Stockholm. Detta är ett bemanningsuppdrag på heltid med start under november månad och förväntas pågå till maj 2020, men med chanser till förlängning eller anställning hos kund.

Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonom kommer du att arbeta med allt det löpande på en ekonomiavdelning. Mer detaljerat innebär tjänsten:
• Fakturering, projektuppföljning och löpande bokföring.
• Leverantörsfakturahantering
• Utläggshantering
• Stöd och hjälp med den outsourcade lönehanteringen
• Allmänt stöd och hjälp på ekonomiavdelningen

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet av löpande bokföring, avstämningar och momshantering och van att arbeta med alla delar i kund- och leverantörsreskontran. För att lyckas i denna roll krävs goda kunskaper i excel och powerpoint och har du erfarenhet av Maconomy och/eller Capego är det meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
För att trivas hos vår kund är det av betydelse att du tidvis gillar att jobba i ett högt tempo där mycket kan hända på en och samma gång. I arbetet som ekonom är det viktigt att du är driftig, trygg i din yrkesroll och inte rädd för att hugga i där det behövs. Vidare är du noggrann, mån om att göra ett gott arbete och har mycket positiv energi.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en "vi-känsla".
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!

Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan enligt nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller cissi.silvstam@serveoffice.se.

Om Serveoffice
Serveoffice har varit verksamt sen 1991 och är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan inom kompetensområdena ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Publiceringsdatum
2019-10-25

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Serveoffice AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Serveoffice AB (org.nr 556418-1492), http://www.serveoffice.se

Arbetsplats
serveOffice AB

Jobbnummer
4884662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: