Ekonom/intäktsfunktion till Stockholm sökes

Bemannia Kontor AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenheter inom intäktsfunktionen och erfarenhet av affärssystemet Fast2? Sök till tjänsten nedan redan idag!

Om uppdraget

Vi söker just nu en ekonom/intäktsfunktion till ett fastighetsbolag i Stockholm. Uppdraget beräknas starta 2024-05-01 och pågå fram till 2024-08-31. Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia. Arbetstiderna är måndag-torsdag kl. 8-17 med 45 minuters lunch och fredagar kl. 8-14 med 45 minuters lunch. Möjlighet till att arbeta delvis på distans finns. Tjänstgöringsgrad: heltid, 100%. Placeringsort: Stockholm, Vällingby.

Publiceringsdatum
2024-03-18

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med inbetalningsavstämning mellan hyresreskontran och ekonomisystemet. Du kommer även att hantera följande områden:

• Utbetalningar

• Hyresdebitering

• Fakturering

• Svara på kundvårdsärenden avseende frågor kring exempelvis hyresdebitering och inbetalningar

Kvalifikationer
• 5 års erfarenhet av att arbeta med intäkter, inbetalningsavstämning mellan hyresreskontran och ekonomisystemet, utbetalningar, hyresdebitering samt fakturering

• Erfarenhet av Fast2

• Goda kunskaper i Officepaketet

• Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift

Meriterande

• Kunskaper/erfarenheter i Agresso

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-03-20.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila och alicia.belila@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Alicia Belila
alicia.belila@bemannia.se

Jobbnummer
8549779

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: