Eftermarknadsansvarig
ÖoB AB Servicekontor / Organisationsutvecklarjobb / Mjölby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Mjölby,
Boxholm,
Vadstena,
Motala,
Haninge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ÖoB AB Servicekontor i Mjölby,
Stockholm,
Täby,
Uppsala,
Malmö eller i
hela Sverige ÖoB är ett utav Sveriges ledande lågprisföretag inom detaljhandeln. Vi finns på över 100 platser över hela Sverige och är inne i en mycket spännande utvecklingsfas.
ÖoB har ca 2000 anställda och omsätter drygt 4 miljarder kronor och är en av Sveriges tio största detaljhandelskedjor.
Inom ÖoB får du möjligheten att arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag, med kraften och utvecklingsmöjligheterna i en stark koncern. Hos oss trivs du som sätter resultat och affärsnytta före prestige och vill arbeta i ett lönsamt och växande bolag där din insats gör skillnad. Vi erbjuder dig möjlighet att växa och utvecklas med bolaget, samt en arbetsplats där du som medarbetare får möjlighet att ta eget ansvar.
EFTERMARKNADSANSVARIG
Vi söker en Eftermarknadsansvarig till vår Sortiment och Inköpsavdelning.
Rollen innebär att arbeta proaktivt med produkttester, ta fram, följa upp och agera på reklamationer så att vi ständigt utvecklar verksamheten för att få fler nöjda kunder.
Tjänsten består av både en administrativ del gällande insamling och uppföljning av reklamationsstatisk men framförallt en praktisk del där produkttester likväl som ansvar för vårt reservdelslager ingår. För bästa samarbete fungera som bollplank där det behövs. Det ingår även en del butiksbesök vilket medför ett trettiotal resdagar/övernattningar per år.
Publiceringsdatum2015-02-27KvalifikationerVi söker dig som är tekniskt allmänkunnig, gillar att ?skruva? och brinner för att på ett pedagogiskt sätt använda din kompetens samt är mycket serviceinriktad. Du är också väl insatt i Sveriges konsumentlagstiftning.
Vi söker dig med fullgjord gymnasiekompetens, gärna med teknisk inriktning samt tidigare erfarenheter från inköp och specialvaror (teknik, fritid etc.).
Du bör ha bra ordningssinne, förmågan att planera och organisera samt hög integritet. Jobbet innebär att du måste kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ likväl som att jobba i grupp eller projekt.
Allmänt god datorkunskap (såsom t.ex Office-paketet) och erfarenhet från detaljhandeln är ett krav.
Vi utvecklar och förstärker kvalitetsavdelningen vilket innebär att du kommer att rapportera till vår Kvalitetschef och är placerad vid bolagets servicekontor i Skänninge, strax utanför Linköping i Östergötland.
För mer information om tjänsten är du välkommen att maila Rekryteringsansvarig Martin Rydqvist på;
martin.rydqvist@runsvengruppen.comDin ansökan vill vi ha senast 2015-03-15. (Observera att vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post).
Valet av rekryteringskanaler för den här tjänsten är redan gjord, så vi undanber oss från alla säljsamtal gällande annonsering etc. och samtal från rekrytering-/bemanningsföretag.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Rydqvist, Rekryteringsansvarig
Martin.Rydqvist@runsvengruppen.comFöretagÖoB AB Servicekontor
AdressÖoB AB Servicekontor
Box 143
59623 Skänninge
KontorsadressBorgmästaregatan 23
Skänninge
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 010-2500000
Jobbnummer 2184958
Observera att sista ansökningsdag har passerat.