Editor/Skribent

Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av arbete som Skribent och intresse för IT? Söker du nya spännande uppdrag? Då har vi jobbet för dig!

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Planera och producera utbildningsmaterial
• Bedöma behov, arrangera och genomföra utbildningar för företagsanvändare, detta sker i klassrum samt fjärr utbildning
• Ge stöd till användare i form av support
• Skapa hjälp dokument och riktlinjer till företagsanvändare
• Delta i IT-utvecklingen genom att t.ex komma med synpunkter på företagets behov
• Identifiera förbättringsområden, nya krav och förändrade processer
• Regelbunden underhållsarbete så som sammanställning av statistik, godkänna ändringar i index och godkänna nya hemsidor
• Delta i olika möten som pulsmöten, planeringsmöten och affärsmöten med företrädare för affärsområdet.

Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.

Uppdragstiden är heltid under perioden 2015-09-07 t.o.m 2016-02-29 med möjlighet till förlängning

Din Profil:

Du ska ha förmåga att skapa medvetenhet och kunna ge information till företag. Du behöver vara en bra kommunikatör och kunna anpassa din kommunikation efter olika målgrupper. Du behöver även vara serviceinriktad som person. Du har pedagogisk synsätt, tycker om att utbilda och förklara samt bra på att skriva instruktioner.

Publiceringsdatum
2015-08-21

Kompetenser
• Examen inom IT eller motsvarande arbetserfarenhet
• Minst 3 års erfarenhet av CMS
• Erfarenhet av arbete med Sociala nätverk
• Väldigt god skriftlig och kommunikations förmåga
• Goda kunskaper i Windows
• Goda kunskaper i Office

Meriterande kompetenser:

• Erfarenhet av arbete med IT-utveckling
• Erfarenhet av webbapplikationer
• Erfarenhet av arbete med informationshantering
• Erfarenhet av arbete med kundservice

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt, men senast den 4 september via vår CV databas på www.jobquest.se . Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser

Vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten, kan du kontakta oss på e-post kontakt@jobquest.se

Som konsult på JobQuest erbjuds du:

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal
Dedikerad konsultchef: Som anställd på JobQuest får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Om Jobquest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat. JobQuest följer självklart de gällande kollektivavtalen inom Almega Bemanningsföretagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Möjlighet till förlängning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-04
Ange följande referens när du ansöker: 10304
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
JobQuest

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Mörbyvägen 1
15535 Nykvarn

Kontorsadress
Mörbyvägen 1 15535 Nykvarn

Jobbnummer
2399968

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: