Editor/Skribent
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Järfälla,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av arbete som Skribent och intresse för IT? Söker du nya spännande uppdrag? Då har vi jobbet för dig!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Planera och producera utbildningsmaterial
• Bedöma behov, arrangera och genomföra utbildningar för företagsanvändare, detta sker i klassrum samt fjärr utbildning
• Ge stöd till användare i form av support
• Skapa hjälp dokument och riktlinjer till företagsanvändare
• Delta i IT-utvecklingen genom att t.ex komma med synpunkter på företagets behov
• Identifiera förbättringsområden, nya krav och förändrade processer
• Regelbunden underhållsarbete så som sammanställning av statistik, godkänna ändringar i index och godkänna nya hemsidor
• Delta i olika möten som pulsmöten, planeringsmöten och affärsmöten med företrädare för affärsområdet.
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Uppdragstiden är heltid under perioden 2015-09-07 t.o.m 2016-02-29 med möjlighet till förlängning
Din Profil:
Du ska ha förmåga att skapa medvetenhet och kunna ge information till företag. Du behöver vara en bra kommunikatör och kunna anpassa din kommunikation efter olika målgrupper. Du behöver även vara serviceinriktad som person. Du har pedagogisk synsätt, tycker om att utbilda och förklara samt bra på att skriva instruktioner.
Publiceringsdatum2015-08-21Kompetenser• Examen inom IT eller motsvarande arbetserfarenhet
• Minst 3 års erfarenhet av CMS
• Erfarenhet av arbete med Sociala nätverk
• Väldigt god skriftlig och kommunikations förmåga
• Goda kunskaper i Windows
• Goda kunskaper i Office
Meriterande kompetenser:
• Erfarenhet av arbete med IT-utveckling
• Erfarenhet av webbapplikationer
• Erfarenhet av arbete med informationshantering
• Erfarenhet av arbete med kundservice
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt, men senast den 4 september via vår CV databas på
www.jobquest.se . Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser
Vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten, kan du kontakta oss på e-post
kontakt@jobquest.seSom konsult på JobQuest erbjuds du:
Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal
Dedikerad konsultchef: Som anställd på JobQuest får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat. JobQuest följer självklart de gällande kollektivavtalen inom Almega Bemanningsföretagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Möjlighet till förlängning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-04
Ange följande referens när du ansöker: 10304
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJobQuest
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Mörbyvägen 1
15535 Nykvarn
KontorsadressMörbyvägen 1 15535 Nykvarn
Jobbnummer 2399968
Observera att sista ansökningsdag har passerat.