Driven redovisningsassistent

Centric Professionals AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

För uppdrag hos en av våra kunder söker vi en driven redovisningsassistent med erfarenhet av kund-och leverantörsreskontra. Du kommer att ingå i en avdelning på 10 personer.

Publiceringsdatum
2013-11-11

Dina arbetsuppgifter
• Löpande redovisning
• kund- och leverantörsreskontra
• Stöd för fakturahantering och bokföring
• Delaktig i bokslut

Kvalifikationskrav
• Minst tre års erfarenhet som ekonomi-/redovisningsassistent
• Erfarenhet av kund-och leverantörsreskontra
• Goda kunskaper i redovisning
• Erfarenhet från elektroniskt flöde av leverantörsfakturor
• Goda kunskaper i MS Office samt god datavana

Profil
• Noggrann och strukturerad
• Nyfiken och har lätt för att lära dig nya saker
• Flexibel och förändringsbenägen
Uppdraget är ett föräldravikariat på heltid, i ca 1 år. Du blir anställd på Centric och arbetar som konsult hos kunden.

Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.

Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Elin Nassirbakly på tfn: 0733-571790.

För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3105

Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.

Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

Centric - connect. engage. succeed.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Elin Nassirbakly, Konsultchef 0733571790 elin.nassirbakly@centric.eu

Företag
Centric Professionals AB

Adress
Centric Professionals AB
Hamngatan 33
17266 Sundbyberg

Kontorsadress
Hamngatan 33
Sundbyberg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50122100

Jobbnummer
1698989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centric Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centric Professionals AB: