Driven platschef till Teleperformance Nordic i Ljusdal
Ljusdal / Ekonomichefsjobb / Ljusdal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Ljusdal,
Nordanstig,
Hudiksvall,
Bollnäs,
Söderhamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ljusdal i Ljusdal Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 62 länder med mer än 185.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 7 kontor i Norden med 1500 anställda. För mer info besök
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.com .
Driven platschef till Teleperformance Nordic i Ljusdal
TELEPERFORMANCE, the worldwide leader in outsourced multichannel customer experience management, serves companies around the world with customer care, technical support, customer acquisition and debt collection programs.
In 2014, it reported consolidated revenue of ¬2,758 million ($3,665 million, based on ¬1 = $1.33). The Group operates around 135,000 computerized workstations, with more than 182,000 employees across around 270 contact centers in 62 countries and serving more than 160 markets. It manages programs in 75 languages and dialects on behalf of major international companies operating in a wide variety of industries. For more info please visit
www.teleperformancecareer.com .
Vi erbjuder ett fartfyllt, spännande chefsjobb, är du redo att anta den utmaningen? Vi söker nu en chef för vår enhet i Ljusdal, en - Contact Center Manager -. I den rollen har du ett övergripande ansvar för hela verksamheten. Du har med stöd av två Assistant Contact Center Managers och den övriga lokala ledningsgruppen det dagliga och operativa totalansvaret för ca 150 anställda och deras serviceleverans. Som Contact Center Manager driver du den lokala ledningsgruppen och ingår i en nordisk ledningsgrupp som leds av COO. Arbetet innebär att organisera och leda den operativa verksamheten mot uppställda finansiella, kvalitetsmässiga och kundspecifika mål genom ett proaktivt och strukturerat arbetssätt. I Ljusdal har vi en av Teleperformance Nordics största kunder och här levereras kundservice och teknisk support till hela den Nordiska marknaden. För oss är det därmed väldigt viktigt att det är rätt person som fortsätter driva Contact Centrets utveckling. Som Contact Center Manager har du kund-, resultat- och personalansvar för enheten.
Vi söker därför dig som:
• har mycket god förståelse och involvering i det operativa arbetet på siten och i dess klienter
• har minst tre års erfarenhet av seniort ledarskap inom liknande verksamhet
• har erfarenhet av ekonomistyrning och kvalitetsarbete
• är van vid att jobba mot tydliga mål med löpande resultatuppföljning
• är strukturerad, proaktiv, handlingskraftig och resultatinriktad
• har utmärkta kunskaper inom svenska och engelska språket
• har god analytisk förmåga
• har mycket god erfarenhet av personalfrågor
Det är även meriterande om du har en utbildning inom ekonomi eller annan likvärdig eftergymnasial utbildning.
För att lyckas och trivas i rollen har du ett stort intresse för affärer, ser helheten och förstår vikten av att motivera, analysera och driva arbetet framåt. Det är därför viktigt att du är en engagerad ledare som lägger stor vikt vid att få människor runt dig att växa och som har förmåga att skapa en drivande och positiv atmosfär.
Vårt ErbjudandeVi erbjuder dig tillfället att arbeta med ett framgångsrikt varumärke i en miljö som präglas av innovation, prestigelöshet och arbetsglädje. Då vi är ett multinationellt företag finns goda karriärsmöjligheter såväl i Sverige som i andra delar av världen.Intresserad? Skicka in din ansökan snarast via vår hemsida
www.teleperformancecareer.comUrval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdagen är 14 September.
Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning. Om du har frågor kring tjänsten kontakta Jonas Olsson, Chief Operating Officer, på telefon; 072-5138281 eller Camilla Häggroth, ansvarig rekryterare, på telefon: 070-2139620.
Vi ser fram emot din ansökan!
Our philosophy is "Transforming Passion into Excellence"!
Varaktighet, arbetstid
100% tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-09-09ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-15
Ange följande referens när du ansöker: 2015/126
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLjusdal
AdressLjusdal
Norra Järnvägsgatan 45
82732 Ljusdal
KontorsadressNorra Järnvägsgatan 45
Jobbnummer 2422858
Observera att sista ansökningsdag har passerat.