Driven person för administrativt arbete!

PerformIQ Work AB / Säljarjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Landskrona, Helsingborg, Lomma, Burlöv, Lund eller i hela Sverige

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

https://www.youtube.com/watch?v=oVxZ-ZfLNGA

Företagspresentation

PerformIQ söker nu medarbetare för arbete på försäljningsavdelningen hos en av våra kunder som är verksamma inom belysningsbranschen. Om du trivs med administrativa arbetsuppgifter och med att ge god service så läs vidare och skicka in en ansökan redan idag!

Tjänstebeskrivning

I rollen som medarbetare på försäljningsavdelningen hos vår kund så kommer du huvudsakligen att hjälpa till med olika administrativa arbetsuppgifter så som ordermottagning och att vårda företagets befintliga kundrelationer. Du kommer att arbeta nära företagets olika avdelningar och blir en "spindel i nätet" då du arbetar både med extern och intern kommunikation och problemlösning. Vid tjänstens start får du de första veckorna en grundlig introduktion av arbetsuppgifterna.

Krav på person

För att passa som medarbetare hos vår kund så ser vi att du är en serviceinriktad och ansvarsfull person som trivs i en självständig roll med många olika arbetsuppgifter. Du har en avklarad gymnasieutbildning och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare. Har du en pågående eller avslutad utbildning inom ekonomi/marknadsföring så är detta också meriterande. Du har vidare en god förmåga att använda datorer i ditt dagliga arbete och kommunicerar väl på engelska.

Vi ser det som starkt meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person, och hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid 6 månader med möjlighet till förlängning
Arbetstid: 7.30-16.30
Plats: Landskrona

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder. Eventuella frågor besvaras av Sara Lindmark, konsultchef, på 073-353 75 21. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-08-22

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1939
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Lindmark sara.lindmark@performiq.se

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Hyllie Boulevard 11 A
21532 Malmö

Kontorsadress
Hyllie Boulevard 11 A, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3006568

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: