Driven kundsupport till Separett
Codeq AB / Butikssäljarjobb / Värnamo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Codeq AB i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Familjeföretaget Separett AB grundades 1976 och är idag en av världens ledande tillverkare av urinseparerande toaletter. Kvalitet, effektivitet och användarvänlighet är ledstjärnor för verksamheten. I alla handlingar inspireras Separett av en vision att bidra till en grön och livskraftig miljö för både dagens och morgondagens generationer. Verksamheten innefattar utveckling, tillverkning, försäljning, företagsledning och är beläget i Värnamo. Separett har 17 anställda och omsatte 2017 57 MSEK, varav 42% export.
www.separett.se Brinner du för service och kundnöjdhet? Då kan det vara du som är vår nästa kundservicemedarbetare!
Välkommen till Separett, ett bolag som präglas av entreprenörskap med fokus på framtiden. Öppenhet, nytänkande och korta beslutsprocesser väntar dig som vill ta nästa steg i karriären i nybyggda och väldoftande lokaler där du erbjuds en kreativ och stimulerande arbetsmiljö.
Publiceringsdatum2017-11-10Om tjänstenTjänsten innebär att du, tillsammans med två kundservicekollegor, ansvarar för våra inkommande kundärenden, främst via telefon och mail. Huvudsakliga arbetsuppgifter är orderhantering och eftermarknadsärenden såsom tillbehörsförsäljning, reklamationsärenden och att besvara produktfrågor. Du kommer även att stötta ekonomifunktionen med enklare ekonomiadministration. Ärenden inkommer från både återförsäljare, importörer och slutkunder varpå dessa blir dina främsta kontaktytor tillsammans med berörd intern organisation.
Som anställd på Separett bidrar du ständigt till utveckling inom ditt område. För rätt person finns utvecklingsmöjligheter och tjänsten kan på sikt innebära ett strategiskt ansvar för området. Du rapporterar till ekonomichef.
ProfilVi söker dig som brinner för service och värnar om kundnöjdhet samtidigt som du har en hög affärsmässighet med fingertoppskänsla gällande kundbemötande och affärstänk. Du har en personlig mognad som gör att du hanterar kundsynpunkter på ett föredömligt sätt. Vidare är du en lagspelare med förmågan att skapa långsiktiga relationer med såväl kunder som arbetskamrater.
För att lyckas i tjänsten har du minst ett par års erfarenhet av kundservicearbete alternativt en eftergymnasial utbildning inom marknad/försäljning.
Vi förutsätter en god allmän IT-vana. Dina språkkunskaper i svenska är goda liksom engelska då du även har internationella kontakter. Våra produkter är avancerade varpå du behöver ha en teknisk grundförståelse även om du på plats får en grundlig utbildning i våra produkter.
Vill du vara med på resan och bidra till fortsatt tillväxt? Välkommen med din ansökan!
Anställningsform: Heltid, tills vidare.
Tillträde: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Värnamo
Frågor om tjänsten och företaget besvaras av Liv Hultén, 073 997 05 86. Ansökan görs på
www.codeq.se. Sista ansökningsdag är 2017.12.03
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCodeq AB
AdressCodeq AB
Storgatan 47
56730 Vaggeryd
KontorsadressStorgatan 47
Jobbnummer 3795273
Observera att sista ansökningsdag har passerat.