Driven kundservicemedarbetare till ett växande företag!

Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en dansktalande person som gärna sätter fokus på service kunderna? Är driven och vill vara spindeln i nätet? Vill jobba i ett företag med marknader över hela norden? Då kan detta jobb vara perfekt för dig! Tveka inte att söka redan idag, urval sker löpande.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att få ha stort fokus på deras kunder och främst mot den danska och svenska marknaden, där du kommer att få supportera kunderna men även säljarna och inköpare. Tjänsten innefattar även rena administrativa arbetsuppgifter såsom orderregistrering, produktinformation, ansvara för leveranser, registeradministration till att föra statistik.

Tjänsten är en väldigt rolig och varierande roll där du kommer få jobba i ett team på 6 personer med mycket kontakt med både säljarna och inköparna. I denna roll kommer du att få stora möjligheter till utveckling där du har möjlighet att klättra om man visar bra ifrån sig och gör ett bra jobb.




Om företaget
Vår kund är ett växande företag som säljer batterier, belysning och brandsäkerhet på den nordiska marknaden men även marknader såsom Italien och Frankrike. Idag sär dom ett härligt gäng på 40 anställda på deras huvudkontor strax utanför Göteborg. Idag växer dom oerhört mycket och är i behov av flera medarbetare men främst på den danska och svenska marknaden på deras kundservice avdelning

Din profil

Skall krav:
• Förståelse för danska och vara bekväm i att prata och läsa på danska
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datavana och kunskaper i Officepaketet
• Bekväm med att arbeta med telefon som verktyg

Meriterande krav:
• Tidigare erfarenhet av att ha jobbat med kundtjänst innan, såsom administrativ kundtjänst eller liknande


Personliga egenskaper:

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att passa in i rollen som kundservicemedarbetare krävs det att du är engagerad, social och en strukturerad person. Eftersom stor del av ditt arbete går ut på att ha kontakt med kunder och övriga parter i företaget är det viktigt att du trivs i att jobba i team, är lyhörd och är lösningsorienterad. Vi ser gärna att du som person vågar fatta egna beslut och inte har problem med att jobba under stress.




Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Arbetstider: 08.00-17.00.
Omfattning: Heltid.
Ort: Mölndal
Start: Omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-27
Ange följande referens när du ansöker: 12049
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Johansson

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7A
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7A

Jobbnummer
3528223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: